~Peste două luni, Spital Saint Marie, New York~
-Numele vă rog, întreabă plictisită asistenta de la recepție.
-Megan Horan, spune Liam în locul meu.
-Nu pot să cred ca sunt 2 luni, îi șoptesc, bătând din palme fericită.
-Arăți ca la 4, chicotește în timp ce mă privea cum mă bosumnflez și îmi pun mâinile pe burtică în semn de apărare.
-Sala 17, etaj 2, spune recepționera, întinzându-ne un card mic, pe care îl lua Liam.
-El este unchiul Liam și te-a făcut gras, șoptesc pretinzând că vorbesc cu copilul. Nu e cel mai drăguț unchi, dar este cel mai responsabil și o ajută mult pe mami.
-Păi mersi, cred, râde prinzându-mă de mână, conducându-mă spre scări.
-Scări? întreb confuză. Tu chiar nu realizezi că sunt însărcinată, nu? Nu prea pari cel deștept.
-Ha ha ha, spune sarcastic. Poate așa îți dai burta mai în spate.
-Pretinzi că sunt grasă? întreb în timp ce mă chinuiam cu respiratul, urcând scările.
-Nu, dar pretind că nu este doar un copilaș acolo, spune zâmbind, împungându-mă cu degetul în burtică.
-Ar vrea Louis, râd împreună cu Liam la gândul că Louis și-ar dori 4-5 nepoți ca să facă o echipă de fotbal.
-Poate sunt tripleți, sugerează Liam.
-Nu vreau să fac parte din fanfiction-urile voastre pedofile, i-o tai scurt, continuând să urc ultimele scări, eu ajungând prima la etajul 2.
-Sau patrupleți? întreabă optimist.
-E doar unul Liam, sigur o fetiță, mă laud singură.
-Pentapleți? întreabă făcându-mă să râd zgomotos.
-La dreapta, mă ghidează, știind exact ce va urma să întreb.
-Ști că poate e băiat, nu? mă întreabă vrând să mă sâcâie.
-Sala 17, prea târziu, îl cicălesc, bătând ușor la ușă, apoi intrând.
-Bună ziua, spunem la unison eu și linguriță.
-Bună ziua, ne întâmpină zâmbitoare doamna doctoriță.
-Am venit la programarea domnișoarei, spune politicos Liam.
-Desigur, chicotește ușor doctorița. Hopa sus, adaugă, eu imediat ducându-mă spre patul special pentru ecografie.
-A câta lună? mă întreabă doamna, luând un loc pe scaunul de lângă pat.
-A doua, răspunde Liam înaintea mea, doctorița chicotind la gestul său.
-Oh, credeam că sunteți în a 3 a sau a 4 a. Greșeala mea, mă făcu să roșesc incontrolabil, doctorița prin remarca sa. Nu-s așa grasă.
-Ți-am spus eu, șoptește Liam încercând să aud doar eu, dar după chicotul doamnei doctoră și ea a auzit.
Mi-am ridicat bluza pâna la nivelul sutienului, apoi mi-a deschis nasturele si fermoarul de la blugi pentru ca burta mea să fie la dispoziție pentru ecografie.
Imediat după intinderea gelului rece pe abdomenul meu, doctorița a pus emițădorul de ultrasunete pe burta mea și a început să îl miște până când pe monitorul negru, se distingeau deja cateva umbre.
-Aceste este capul copilului, ne arată cu degetul pe monitor, doctorița. Iar astea sunt membrele. Iar acesta este abdomenul complet.
-Iar umbra neagra din spate? întreabă Liam, mult mai atent și fașcinat decât mine.
CITEȘTI
Prinsă cu One Direction
FanfictionMegan infrunta cruda realitate. Aceea ca odata ce fratele tau devine faimos, te poate abandona si lasa sa suferi in liniste, ca mai apoi sa se intoarca la tine. Te ia de mana si te trage in lumea lui, unde totul acolo este doar drama sau umor. Trad...