17. Pregnant with Zayn?

18K 796 261
                                    

-Și apoi el ce a spus? mă întreabă curios Liam, deja implicat în toată povestea de aseară.

-Mi-a spus că mă iubește, am spus, dându-mi ochii peste cap, plictisită.

-Era beat? întreabă confuz, ridicându-și o sprânceană.

-Probabil drogat la cât fum era în camera aia, adaug.

-Și după ce ai făcut? mă întreabă cu sufletul la gură.

-A vrut să mă sărute, așa că am plecat.

-Voi doi aveți o relație foarte specială, chicotește încercând să destindă atmosfera .

-Nu avem o relație, mă strâmb la auzul cuvintelor scoase de Liam pe gură.

-Orice o fi ea, pufnește într-un râs sec, făcându-mă să chicotesc din cauza răsului său.

-Poate ar trebui să îi mai dai o șansă lui Zayn, adaugă după câteva momente de liniște absolută.

-Cred că mă urăște pentru că l-am respins.

-Defapt, încă te iubește, mă corectează Liam râmbind.

Gândul că Zayn încă simte ceva pentru mine, m-a făcut să zâmbesc. Zayn este complet dulce. El încă continuă să vină din când în când pe furiș, noaptea în camera mea. Probabil o face pentru că nu are somn, dar nu explică faptul că îmi fredonează cântece de dragoste. E atât de romantic și totuși atât de trist că inima mea îl respinge. Este prea dulce și prea bun pentru mine, nu l-aș merita nici într-o mie de ani. Deși sincer mi-aș fi dorit să fie Zayn în locul lui Harry. Mi-ar fi dorit să îl iubesc pe Zayn la fel de mult, ba chiar mai mult, decât îl iubesc pe Harry. Sunt sigură că Zayn niciodată nu m-ar fi înșelat, sau mințit, sau rănit, sau...

-Știu la ce te gândești și să știi că nu cred că ai dreptate, mă întrerupe Liam, făcându-mă să mă strâmb confuză.

-Ce?

-Oh, știi tu, șuieră. Te gândești că ar fi fost mai bine să fie Zayn tatăl copiilor, mă lămurește în timp ce se uita în gol.

Liam este cumva ghicitor?

-De unde naiba...

-Nu trebuie să fi un geniu ca să îți dai seama, mă întrerupe, pe fața lui nu se sesiza nici o emoție.

-De ce crezi că...

-Pentru că Harry are nevoie de tine și el este un om bun, protector, înțelegător, dar nu știe să lupte, mă întrerupe din nou, știind exact ce voiam să îl întreb.

Chiar e ghicitor. Să îi dau să îmi ghicească în palmă? În cafea? În cărți? În prăjituri?

-Harry are nevoie de un scop în viață și acela ești tu și gemenii, adaugă, de data aceasta, sesizându-se o emoție. Compasiune. Ochii lui erau deja roșii și se vedea cu ușurință că se chinuie să nu plângă.

-Liam? am întrebat în șoaptă, privindu-l cu milă. Te-ai certat cu Adella?

-Am cerut-o, Megan, mi-a răspuns clipind de câteva ori pentru a nu plânge în timp ce și-a găsit de joacă cu mâinile.

-Asta este genial, am spus bucuroasă și complet șocată de noua veste. Este cea mai bună veste de până acum, deși aș fi vrut să îmi fi spus Adella, dar...

-A spus nu, m-a întrerupt, continuând să se joace cu degetele nervos.

-A spus ce?! am țipat fără să vreau, ridicându-mă de pe pat, ducându-mă exact în fața lui Liam, dar el nu mă băgă în seama.

Prinsă cu One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum