~Perspectiva lui Megan~
Nu pot să cred că m-a sărutat. Și mai ales,nu pot să cred că i-am răspuns. De fapt,m-a mușcat și d-aia i-am răspuns. De ce face asta? Se joacă cu mintea și inima mea. Îmi omoară nervii. De acu să doarmă pe canapea. Mai sunt doar câteva zile și scap de el. Sper. Da.
-Megan?! De ce e boschetarul ăsta creț pe canapea? întrebă Louis intrând în cameră urmat de ceilalți.
-Heeei! țipă ofensat Harry ridicându-se în șezut pe canapea.
-Ești ok? întrebă Niall făcând o față de cățeluș așezându-se în pat lângă mine.
-Da,am mințit.
-Sigur? întrebă Zayn uimit.
-De ce nu aș fi? am întrebat la rândul meu ironică.
-Oh haide,nu merită fufa aia nervi tăi,continuă Louis așezându-se pe un scaun de lângă pat.
-Ai văzut cum arăta? întrebă Zayn retoric. Zici că a fost bătută cu linguri.
-Mie îmi zici? De ce crezi că stăteam departe de ea? zise Liam cutremurându-se.
-Eu credeam că Louis a violat-o cu un morcov,râse Niall.
-Nu vă luați de morcovii mei! țipă Lou. Bunăciunile mele nu merită așa o montrozitate.
-Frate și ce nas strâmb avea,șopti Liam.
-Dacă mai vorbea mult,il îndreptam eu cu plăcere,am zis râzând.
-Hai să nu ne mai gândim la panarama aia,jur că nu mă mai duc nici plătit la ea,se făcu auzită vocea crețului.
-Dar ai fost plătit să te duci,râse Liam.
-Și Megan,vi cu noi la repetiții? mă întrebă Niall plasându-și brațul după umărul meu.
-Prefer să nu,cine știe de ce specimene mai dau pe acolo. Stau aici,am spus hotărâtă.
-Atunci rămân eu cu tine,zise Harry zâmbind.
-Ști? Dacă mă gândesc mai bine vin și eu,am spus ridicându-ma din pat. Iar Harry poate rămâne aici.
-Iar începe,șopti Zayn dându-și ușor o palmă peste frunte.
~După 4 ore,Studio Arena~
-Moooor,am murmurat plictisită așezându-mă pe canapea.
-Deja? întrebă râzând Louis aruncându-se pe canapea,lângă mine.
-Au trecut 5 ore,pentru Dumnezeu,am zis oftând zgomotos,dându-mi capul pe spate.
-De fapt,au trecut doar 4,zise Niall în timp ce mușca dintr-o felie de pizza.
-Tu te oprești vreodată din mâncat? am întrebat holbându-mă la fomistul trupei.
-Sunt în creștere! se apără Niall supărat.
-Da,în lățime,râse Harry.
-Serios omule,cine nu te-ar cunoaște ar crede că ai fost crescut în pădure fără pic de hrană,mai respiră și tu,am adăugat oftând din nou. Cât mai trebuie să stăm aici?
-Încă vreo 2 ore,după suntem liberi,spuse Liam oprindu-se din citit.
-Serios?! Dar de câte ori repetați voi piesele? Ce? Sunteți arât de idioți încât nu vă rețineți versurile? am țipat iritată.
-Calmează-te! Nici nouă nu ne convine,spuse Louis întinzându-și picioarele pe toată canapeaua,iar apoi ridicându-și calcâiele pe genunchi mei.
CITEȘTI
Prinsă cu One Direction
FanficMegan infrunta cruda realitate. Aceea ca odata ce fratele tau devine faimos, te poate abandona si lasa sa suferi in liniste, ca mai apoi sa se intoarca la tine. Te ia de mana si te trage in lumea lui, unde totul acolo este doar drama sau umor. Trad...