7.Stjele Mat

625 13 2
                                    

Harry's pov*

Jeg forsatte å spionerte litt, og vuderte om jeg skulle bort. "HARRY!!!!" Hører jeg langt bak. "Fuck" Hvisket jeg, jeg snudde meg igjen, både Kim og valpen var vekke.

Kim's pov*

Jeg lekte med valpen, vi sprutet vann på hverandre og hadde det kjempe gøy, jeg hadde virkelig ikke hatt så gøyt på åresvis! "HARRY!!!!" Hører jeg noen rope, jeg ser fort bak meg og noen busker ble samlet igjen, som on noe eller noen hadde spionert, sjapt tok et tak i valpen og løp inn i hulen igjen, flaut. Jeg satt å stirret, noe så flaut, var det Harry? hadde han sittet og sett meg halvnaken? Hadde han sittet og spionert? Valpen kom løpende mot meg og midt i fanget mitt, den skalv, stakkarsen frøs. Jeg reiste meg opp å gikk bort til klesshaugen min som lå litt lengre inn i hulen, jeg fant selv noen tørre underøty og klær for meg selv, og noe eg kunne tørke valpen min med. Jeg tok  på meg de tørre klærene og tørket valpen min, når magen min rumlet. Jeg hadde ikke vært på søppelfyllingen idag! Jeg sikker fort bort på den knuste klokken som lå ved "sengen" min som egentlig er bare tepper. Kl var 11, forseint. Jeg glemte alt, jeg var bare så glad og hadde det gøyt.

Jeg lot valpen være her, og gikk ut av hulen igjen, jeg måtte gjøre det, det jeg ikke ville gjøre, nemelig stjele. Jeg gikk ut til byen, det var varmt og jeg kunne kjenne tørsten, og magen romle. Jeg sukket litt og gikk bort, gatene var full av folk, kledd i nydelige sommerklær, hatter og sandaler. Jeg gikk bort til en bod, det var full av mat.  Mannen fra boden var opptatt med noen kunder. Jeg tok hånden min og nappet til meg ett eple og la den oppi vesken, og enda en, så løp jeg vekk.Jeg følte meg ekkel, men dette var min eneste mulighet til å overleve, selvom jeg vet at min tid er ganske nærm. Jeg forsatte rundt i byen, og stjal fra bod til bod, før jeg løp tilbake til hulen i allfart.

Save meWhere stories live. Discover now