Kim's pov*
Han var så nær, hva skulle skje? hva skulle jeg gjøre? Uten å tenke meg om sprutet jeg vann på han og hoppet i elven. Harry firte og hoppet ned i elven, og sånn startet krigen igjen.
Niall's pov*
"Hvor er egentlig Harry?" Spørr jeg og snur meg bort til gutta.Zayn braste ut i latter, "Bak deg" Svarte Liam og flirte. Jeg snur meg og ser en klissvåt Harry og En klissvåt kim og en liten valp komme bort til oss, de holdt hender. Jeg flirte litt, Louis flirte og. "FixFix" Hoster Liam ut og ser en ane vei.Resten av oss flirte og så vekk, valpen gikk mot bålet, Zayn gikk bort og bærte han opp. Kim var stille, Harry rødmet. "Ehm ja, Kim blir her i kveld." Sier Harry ut av det blå,Kim trakk på smilebåndet."Jaja, så klart, du kan til og med få æren til å dele sovepose med Harry" Flirte Louis.Kim var helt rød i ansikte.
Harry's pov*
Jeg kan innrømme jeg ble litt skuffet ved elven isted, jeg hadde håpet på at det skulle skje, jeg mener guttene gjør ikke noe annet å gjøre narr, noe som helt åpenbart gjord Kim flau. "Jeg er trøtt" Hvisket Kim i øret på meg. Jeg flirte litt, og dro henne inn i teltet. "Som i den soveposen her borte." Sa jeg og pekte på soveposen min borti i hjørnet. Hun nikket og jeg gikk ut av teltet. Alle guttene flirte og så bort til meg. "Slapp av ikke en dritt har skjedd" flirte jeg og satt meg ved bålet der de andre satt, Zayn satt forsatt og koste meg hunden til Kim. "Hvorfor er du klissvåt?" Spørr Liam. "Vi hadde vannkrig ved fossen." Smilte eg bare. Senere kvelden satt vi bare og snakket.
Kim's pov*
Jeg våknet opp av at noe holdt rundt meg. Jeg la fra meg ett lite gisp, Harry holdt rundt meg mens jeg hadde hodet mitt på brystet hans, lite kleint. Jeg prøvde å slippe unna uten å vekke Harry. Harry snur hodet sitt mot meg, åpner øynene sakte.. "God morgen, sovnet godt?" Flirte Han..
Vil dere at det skal skje nå mellom de? eller vil dere at vi skal vente til litt lenger?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Save me
ФанфикLivet som gatebarn er hardt, leve i natuen, overleve vinteren og være helt alene om alt.