Gjerne følg meg på instagram folkens, følger alle tilbake! Rena_Akbar
--
Jeg kjente jeg ble veldig rød og varm i kinnene. "Forresten perrie kommer!" Gliser Zayn glad. "Hvem er det?" Smiler jeg. "Kjæresten min" Flirer han å setter seg ned i sofaen. Jeg setter med ned i sofaen og Harry vedsiden av meg. Han legger den ene armen over meg slik jeg lå i armkroken hans, så holdt han rundt meg. Jeg følte meg veldig trygg i armene hans.Jeg bare smilte for meg selv mens jeg lå der. Det ringte på døren, Zayn spratt opp fra sofaen løp bort til døren. "Når hun sier hun var her om 10 minutter, så mener hun virkelig det" Ler Liam. Zayn løper ut i gangen å åpner døren. Så kommer han tilbake med ett beskymret blikk, Bak han kom det ingen ukjent jente, men Ariana. Ariana ga meg ett dødsblikk. "IGJEN?" Ropte Ariana irritert. "Harry jeg stolte virkelig på deg" Sa hun dirttsur. "Og hvafaen då? Velger du en ekkel søppel jente framfor meg?" Spurte hun sur. Akkurat det gjord at jeg ble lei meg. Noe føltes ikke riktig, hun hadde rett. Jeg var en ekkel person som levde av søppel. Desverre har ikke alle råd til den nyeste telefonen, eller den supersøte toppen i favorittbutikken.Noen mennesker levde på søppel. Ingen richbitches ville skjønt hva eg har gått igjennom. Ingen skjønner hvor heldig de egentlig er. Hvor heldig de faktisk er, som har alt de ber om, men likevel ikke en smule fornøyd engang. Jeg mener du går rundt med merke bukse, jakke,smykker, vesker og nyeste iphone telefonen og likervel føler "nei det er ikke nok" Hva skal vi andre si? Vi som lever av søppel, men likervel blir utrolig fornøyd om vi faktisk får ett stykke brød.
Harry reiste seg fort opp slik jeg falt ned på gulvet. Det gjorde vondt i ryggen. Harry sa ingenting men å stirre på Ariana. Bak Ariana derimot stod det en blond jente som jeg tror var perrie. "Ariana, jeg tror du børr gå nå." Sier Louis alvorlig. "Nei vent, Harry hvem velger du?" spørr hun sur. Jeg mener nå var jeg redd virkelig redd. Redd får at Harry hører på hun, Ja selv tror jeg hun vil velge Ariana, Hvem ville ha gatebarn? Vi levde på søppel. Ariana had it all, Hun hadde langt blondt hår ned til rumpen. Store bryst. Og hadde på seg nye klær hver eneste dag, og var veldig fin. Jeg derimot levde på søppel..
Harry ser ned på meg, så ser han opp på ariana igjen. Han smiler bort til Ariana. "Jeg tror jeg velger..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Save me
ФанфикLivet som gatebarn er hardt, leve i natuen, overleve vinteren og være helt alene om alt.