Media

360 13 1
                                    

Tusentakk, for at dere kommenterte, vært fint om dere gjord det hver gang dere leste, 

--

Kim's pov*

Jeg våknet opp i hulen, Jeg skulle til å reise meg,men noe holdt meg igjen. Harry sov vedsiden av med armene rundt meg, jeg hørte mumling,jeg snudde meg, Harry hadde våknet. "God morgen" Smiler han, han var trøtt i stemmen, stemmen hans var så fiiin når han hadde den trøtte stemmen sin. "Godmorgen" Smiler jeg å kysser han. Det kribler hver gang jeg kysser han.  Harry reiste seg opp å vred seg i smerte. "Ryggen min gjør vondt." Mumler han. "Jeg er vandt til det jeg." Sier jeg trist å reiser meg, når eg kommer på så har eg ikke skiftet klær på en evighet. "Snu deg, eg skal skifte." Han snudde seg, å jeg skiftet fort til noen klær.Like hullete og skiten. Harry snur seg, å ser på meg med ett trist blikk. "Du trenger noen nye klær." Smiler han. "Noe rent, og uten hull, la oss dra til senteret" Lyser han opp. "Neinei!" Nekter jeg. "Jojo!" Smiler han. "Jeg har ikke penger" Mumler jeg lavt, noe som var flaut å si forran noen som var så rik. Han begynte å le. "Hva?" spørr jeg. "Jeg betaler" Smiler han. "Det kan jeg ikke ta imot!" Nekter jeg. "Du skal, og du vil." Smiler han. Jeg nøler litt. Han tar tak i armen min å drar seg inntil meg. Hvordan kunne man si nei til ett slikt ansikt?

Vi kom oss ut av skogen, med hunden min etter, enda har jeg ikke bestemt meg helt hva den skal hente, den fortjener ett navn. Harry ringte enn taxi dermed som kjørte oss direkte hjem til dem. "Hva skal vi her?" Spørr jeg. "Jeg må stelle meg først" Flirer han. Jeg går etter han ut fra taxien å inn til huset igjen. Jeg ble tatt imot av en smilende Liam, resten av guttene satt å spiste frokost, jeg satt meg ned vedsiden av Harry. Hunden min fikk sin mat av Liam, jeg satt å spiste vafflene som Niall lagde, overraskende første gang jeg spiser vaffler, og de var utrolige gode!

Etter vi hadde spist så satt jeg meg ned i sofaen i stuen å ventet på at Harry skulle bli ferdig med å stelle seg. Selv gruet  jeg meg veldig til å gå inn på ett senter, sist gang jeg gjord det var for 5 år siden, alle stirret, hvisket og lo..

Save meWhere stories live. Discover now