12.Gåvekk

457 17 2
                                    

Ønsker dere lengre deler framover? 

Kim's pov*

Jenten så samtidig kjent ut. "åja bare kom inn." Smiler Harry, hun kommer inn, lukker døren bak seg. Hun setter seg på Harry sitt fang og kysset han.Der kom den, den ekle følelsen jeg fikk da jeg så dem utenfor tv  butikken. "Er Liam her?" Spør jeg helt uten å tenke meg om. "Ja." Svarer Harry. "Han sitter utenfor." forsetter han. "Kan du be han om å komme inn?" Spørr jeg sukkersøt. Jenten som vist skulle hete Ariana. Hun reiste seg og Harry gikk bort til døren og ropte på Lian. Det tok ikke langt tid før Liam kom. "Vi lar dere være litt i fred." Sier Harry, tar hånden til Ariana å går ut. Liam setter seg på stolen rett ved meg. "Hvordan føler du deg?" Spørr han beskymret å holder hånden min. "Bedre." Svarer jeg og smiler svakt. "Joa ... ehm, jeg må si deg noe."  Sier jeg fort. Han gir meg ett nervøs blikk. "Jeg liker... h-" var alt jeg fikk sagt, før døren gikk opp, å Niall stakk hodet sitt inn. " Forstyrrer jeg?" Spør Niall og gliser. "Neinei, kom inn" svarer jeg fort.

Etter hvert så hadde alle guttene hvert innom å snakket med meg. Jeg latet som alt gikk fint, selvom det virkelig ikke gjord det. Nå var alle guttene, inne hos meg og snakket. Ariana måtte tydeligvis på ett jobb møte. Legen kom inn. Han så på med ett smil. "Du kan pakke sammen sakene, å gå hjem." Smiler han å gir meg ett par ark. "Klærene ligger i skuffen der borte." Sier han med ett smil, når du har skiftet han du gå å skrive deg selv ut. " Forsetter han å går ut av rommet. Guttene gir meg ett beskymret blikk. "Skal du virkelig tilbake til hulen din? det er jo kalt." Sier Niall. "Ja du kan bo hos oss til snøen er vekke." Smiler Harry....

Save meWhere stories live. Discover now