Anlaştık Ortak

339 18 6
                                    

BÖLÜMÜ GECİKTİRDİĞİM İÇİN ÜZGÜNÜM. 2.000 OLMUŞ TEŞEKKÜR EDERİM :) VAKTİNİZİ AYIRIP OKUMANIZ BENİM İÇİN AYRI ÖNEMLİ. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM. AYIN 25 İNDE ANTALYAYA GİDECEĞİM EĞER İNTERNETİ BAĞLATABİLİRSEM ORADA DA YENİ BÖLÜM YAZARIM. DESTEKLERİNİZ İÇİN SAĞOLUN ÖPÜLDÜNÜZ :))

MULTİMEDİADA EMMOT VAR.. İYİ OKUMALARR :)

Kafamı yastığa koyduğumda Matty'nin evinde olduğum için biraz garip hissetmiştim. Çünkü hiç bir arkadaşımda yatıya kalmamıştım daha önce.

Matty her ne kadar uyuma taklidi yapsa da ağlarken hıçkırıklarını gizleyemiyordu benden. Görüyordum hepsini. Buna çok üzülüyordum. Küçüklüğüm aklıma gelmişti. Annem her babamın resimlerine bakıp ağladığında bende odamda annemi izler ağlardım. Tabii ki babam için değil. Annem içindi dökülen gözyaşlarım.

Herneyse. Mattyi izlerken bir anda uyuyakaldığını fark ettim. Ben de bugün olanları anlamaya çalışıyordum. Bob ve Erick'i düşünüyordum. İyi çocuklardı. Fakat Ercik'i Matty'den uzak tutmaya çalışmalıydım. Mattyi korumalıydım. Onun üzülmesini hiç bir zaman istemem. Sevdiklerimin üzülmesi hayatta katlanamadığım şeyler arasındadır.

Erick kuzenim Alissayla birlikteydi. Alissa çok havalı bir kızdır. Sanırım size bahsetmiştim. Teyzemin kocasının kızı yani teyzemin öz çocuğu değil. Kendini beğenmiş , hep küçümser gözlerle bakan biri. Çocukluğumuzda çok az anımız vardır Alissayla. Aramızdaki tek fark paraydı. O güzel elbiseler giyerken ben komşuların eskimişlerini giyerdim. Elbiseleri benim hiç umrumda olmazdı. Ama kendi çapında bana hava atmaya çalışırdı. Ben sadece güler geçerdim. Hala öyle yapıyorum. Oldum olası sevmem o kızı zaten. Eğer Matty'nin Erick'ten hoşlandığını Alissa duyarsa Mattye birşey yapabilirdi. Ama ben izin vermezdim tabii. Kim oluyorda arkadaşıma bişey yapıyor o ?

Düşüncelerimin arasında kaybolup dururken gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı. Bugün gerçekten fazlasıyla yorulmuştum. Hemen uyuyup dinlenmeliydim..

EMMOT'UN AĞZINDAN

''Bob oğlum tutamıyorsun şu çeneni. Kız belliki Erick'ten hoşlanıyor. Niye söylüyorsun Alissayla çıktığını?''

''Emmot nerden bilebilirim ki böyle birşey olacağını nasıl olsa öğrenmeyecekmiydi?''

''Erick senden de gözüm kaçmadı he. Mattye karşı bişeylermi besliyorsun ona nasıl baktığını gördüm'' dedim alaylı bir şekilde. O anda Erick in suratı kızarmış bana bakıyordu.

''Hayır canım. N-ne hoşlanması ya. Hem benim başım bağlı'' dedi belli etmemeye çalışarak. Aradan Bob lafa girdi ''Hadi canım sende. Başı bağlıymış. Besbelli işte Alissa'yı sevmiyorsun sen'' dedi. Bob la gülüştük ve Erick iyice kızardı. ''Severim sevmem hem sizene siz yola bakın kaza yapıcaz'' dedi konuyu toparlamaya çalışırken.

Hemen araya girdim ''Bak Erick Mattyi üzme. Brenda'nın en yakın arkadaşı. Brenda da üzülürse ozaman sorarım ben sana. Oğlum madem başın bağlı senin neden kıza öyle bakıyorsun. En sevmediğim tip bu gösteripte vermeyenlerden. Kızı sevmiyosun madem umut verme. Ama sevdiysen hoşlandıysan adam gibi Alissaya söyle ayrılın işte bu kadar basit'' dedim kararlı bir şekilde.

Erick'in kafası karışmış görünüyordu ''Tamam siz haklısınız. Tamam kabul. Hoş kız Matty. Hoşlandım tamammı şimdi kesin çenenizi'' dedi suratı kızarmış bir şekilde.

Bobla ikimiz ''Vuaaaaaaaaayy'' dedikten sonra Erick kafamıza bir şaplak attı. Bob da ona vurdu. Böyle böyle vuruşurken Bob Erickle beni evimize bıraktı.

Asansöre bindim ve yukarı çıktım. Çıktığımda Brenda'nın evinin kapısını gördüm. Onu şimdiden özlemiştim. O kadar güzel ki. Her saniye özlüyordum. Her an onun yanında olmak istiyordum. Ama şuan burada değildi. Çünkü Barney amipi her an Brenda'nın evine gelebilirdi. Çünkü adresi biliyor olmalıydı.

MuhtaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin