Şişe Çevirmece

507 20 6
                                    

BÖLÜMÜ GECİKTİRDİĞİM İÇİN ÜZGÜNÜM ELİME FIRSAT GEÇTİKÇE YAZMAYA ÇALIŞIYORUM. SON BİRKAÇ GÜNDÜR HEP DIŞARIDAYDIM. YAZMAYI ÇOK İSTEDİM AMA VAKTİM OLMADI. AMA SİZLERİ UNUTMADIM. :) KİTAP İÇİN YORUMLARINIZ GELDİKÇE ÇOK MUTLU OLUYORUM İYİ Kİ VARSINIZ <33

MULTİMEDİA'DA ERİCK VAR.. İYİ OKUMALAR..

Matty ile Emmot ve arkadaşlarını beklerken biz de kamelyayı hazırlamak için aşağıya indik. Matty'nin annesi bize döndü ve ''Matty noluyor tatlım bir sorun mu var?'' dedi. Ben Matty'e baktım ve Matty de ''Hayır yok anne. Birkaç arkadaş bizim eve gelicek. Kamelyada oturmayı düşündük. İzin verir misin?'' dedi ve gülümsedi. ''Aa tabii canım. Size çikolatalı kek yapmamı istermisiniz?'' dedi gülümseyerek. Matty bana baktı ve bende çikolatalı keke bayılırım. Çok yiyemesemde yemişliğim vardı eskiden. Gülümsedim ve kafa salladım. Anneside güldü ve mutfağa geçti.

Matty bana baktı ve ''Aaa birşey unuttummm'' dedi. Ben heyecanlandım ve ''Neyi unuttun?'' dedim şaşkın şaşkın bakarak. ''Ya biz hala okul formalarıylayız. Gel yukarı çıkıp güzel birşeyler giyinelim olur mu?'' dedi gülümseyerek. ''Tamam sen giyin'' dedim bende salondaki bir divana oturarak. ''Olur mu canım.Gel sana da birşeyler bulalım. Hem bedenlerimiz de hemen hemen aynı'' dedi kolumdan tutup merdivenlere doğru çekti. Gülüşe gülüşe odaya çıktık.

''Ee dolabın nerde?'' dedim yüzüne bakarak. ''İzle'' dedi ve göz kırptı. Bir kapıyı açtı ve o kapının ardında birsürü kıyafet birsürü ayakkabı vardı. ''Burası mağazamı yoksa senin giysi dolabınmı'' dedim elime bir elbise alarak. Matty güldü ''Giysi odam diyelim'' . ''Ee ne giyineceksin?'' diye sordum. ''Hmm bir bakalıım. Ben şunları giyineceğim sanırım'' dedi ve çok şık bir elbise çıkardı. Bu elbise kottu. Üzeri dar ve eteğine gelince hafif kabarıyordu. Ardındanda yerden parıltılı bir converse çıkardı. Ben kıyafetlere hayranlıkla bakıyordum. Çok şık duruyordu. ''Çok güzellermiş gerçekten. Sana çok yakışacağına eminim.'' dedim ve gülümsedim. Matty giyinme tarafına geçti ve üzerine elbiselerini giyindi saçlarını açtı. Gerçekten çok şık görünüyordu. 

Matty'nin annesi alttan bize seslenerek ''Kızlaar kekiniz hazır kamelyaya koyuyoruum'' dedi. Matty de ''Tamam anne geliyoruz'' dedi. ''Hadi hadi sana da birşeyler bulalım Brenda. Hmm bir bakalııım. İştee işte bu'' dedi. Hemen ona doğru baktım. Kısa krem rengi üzerine çiçek desenleri olan bir elbise çıkarttı. Elbise gerçekten çok güzel görünüyordu. Belinde kahverengi bir kemeri vardı. ''Üstünede şu hırkayı alırsın ve şu ayakkabıları giyinirsin. İşte tamamdır. Harika olucaksın prenses'' dedi ve göz kırptı. Ben Matty'e ne kadar teşekkür etsem azdı gerçekten. Hayatımda hiç böyle elbiseler giyinmemiştim. ''Çok teşekkür ederim'' dedim ve sarıldım. ''Hadi hadi zamanımız yok hemen giyinip gel'' dedi gülerek. 

Hemen üstümü giyindim ve Matty'nin karşısına geçtim. ''Nasıl olmuş?''. ''Harikaa mükemmelsiniz bayan'' dedi gülerek. ''Saçınıda şöyle açtıkmı vee tamam'' dedi. Ardından ayna karşısına geçtik. Çok güzel olmuştuk.

Hemen aşağıya indik ve Matty nin annesiyle karşılaştık. ''İnanmıyorum. Harikasınız bayanlar. Gelecek olanlar özel konuk olmalı'' dedi ve göz kırptı. Matty bana bakarak güldü ve bende Mattynin kolunu dürttüm. 

Ardından bahçeye indik sofrada bardaklar çatallar ve ortada çerezler cipsler onun ortasında da çikolatalı kek vardı. Harika görünüyordu. Hemen sandalyelere oturduk. Ardından bahçe kapısından bir ses geldi. ''Brendaa kapıyı açın'' bu Emmot'un sesiydi. Hemen kapıya koştuk.  Matty kapıyı açtı ve içeri uzun boylu sarı saçlı bal rengi gözleri olan bir çocuk girdi. Ardından boyu Emmot kadar olan siyah saçlarını havaya dikmiş kahverengi gözlü buğday tenli hafif kaslı bir çocuk girdi. 2 side hoştu ama Emmot onlara bin basardı. Yani benim gözümde. O kadar yakışıklıydı ki... Ona iç çekerek bakıyordum. 

MuhtaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin