Sevinçli Haber

331 14 3
                                    

BÖLÜMÜ GECİKTİRDİĞİM İÇİN ÜZGÜNÜM UMARIM YENİ BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ :D BÖLÜM ŞARKISI ''BRIDGIT MENDLER - YOU'RE SOMETHING BEAUTIFUL'' MULTİMEDİA MATTY VAR  İYİ OKUMALAR..

Matty ile okulun yolunu tuttuk. Söylediklerimi düşünüyor olmalıydı ki bi gülümsüyor bir duruyordu. Bu hali çok komikti.

Tam okula girerken bir ses arkadan seslendi ''Brendaaaa''. 

Bu Emmot'un sesiydi. Gerçekten onu çok özlemiştim. Arkamı döndüm ve ona baktım. Kumral saçlarına güneşın ışıkları vurduğu zaman öyle bir parlıyorduki. Çok yakışıklı görünüyordu. Hafif buğday teni, Ela gözlerini anlatamam bile. İyice yakınlaştı ve sarıldım. Sarıldığım zaman biraz bekledi ve kollarını bana sardı. Saçlarımı koklayarak ''Seni çok özledim'' dedi. İşte bu kelime bana tüm ömür yeterdi. 

Matty'nin yanımızda olduğunu unutmuştuk. ''Öhööm öhöööm'' dedi ve güldü Matty. Bizde kendimize geldik ve yürümeye devam ettik. Emmot bi yanımda kolunu omzuma atmış Matty diğer yanımda yürüyordu. Beraber sohbet ediyordukki Emmot araya girdi ''Matty nasılsın? Dün iyi gözükmüyordun. Senin için endişelendik doğrusu. '' dediği an Matty'nin yüzünde güller açtı ''Endişelendinizmi? Ha evet evet iyiyim sağolun birşeyim yok'' dedi ve yürümeye devam ettik.

Okula geldiğimizde Erick ve Bob Bizi gördüğünde Emmotla tokalaştılar. Matty bana döndü ''Brenda gidelim'' dedi. Bende Emmota baktım Emmot onay verdi ve Matty'nin peşinden gittim. O sırada arkamı döndüğümde Erick Matty'e dalmış bakıyordu. Biraz üzgün sanki gitme der gibi.. 

Matty e döndüm ''Neden böyle yapıyorsun?''. ''Brenda bilmiyorum içimden bir ses böyle yapmam gerektiğini söylüyor. Sanırım onunla çok vakit geçirirsem aşırı bağlanırım. Ve bağlanırsam Alissaya gerçekten aşık olduğunu öğrendiğimde kendime gelmem çok uzun sürer. '' dedi merdivenlerden hızla çıkarken. Diyecek birşey bulamamıştım bende ardından sınıfa çıktım. Sıralarımıza oturduk baktım bugün Barney yoktu. Matty de fark etmiş olmalıydı ki ''Barney nerede?'' diye sormuştu. Endişelenmiştim acaba öldürdülermi diye ama sonra yok o kadarda değildir dedim içten içe. ''Bilmiyorum ki'' dedim bende karamsar bir sesle.

Sırada oturup Matty ile konuşurken Emmot geldi. Göz kırparak çantasını yanıma koydu ve oturdu. Bende ona gülümsedim. Sonra Matty gülümsedi ve ''Ben sırama geçiyim'' dedi ve sırasına oturdu.

Ardından Emmot kulağıma fısıldayarak bişeyler söyleyeceken huylandım ve''Ayy'' diye kısa sürelik bir çığlık attım. Nefesi boynuma gelince huylandım neden bilmiyorum. Tüm sınıf bana baktı ve Emmot güldü''Noluyor sana ya'' dedi. Bende gülerek ''Bilmiyorum ya boynuma nefesin geldi huylandım. Ne söyleyecektin sen''

''Dün Mattylerin evinden ayrılırken Erick'in ağzını yokadım. Alissa'yı sevmiyormuş ve Matty'e aşık olduğunu söyledi'' dediği zaman yüksek sesle ''OHAAAAAA'' dedim kendimi tutamadım ve Emmot eliyle ağzımı kapadı ''Ştt sessiz ol napıyosun '' dedi gülerek. Herkes yine bize bakıyordu. ''Pardon ama kendimi tutamadım. E bu çok iyi haber zaten Mattyde ona boş değil'' dedim. ''Onu fark ettim zaten'' dedi. Gülüştük. ''Eee aralarını yapsak çift olarak gezeriz artık'' dedi gülerek. ''Tamam yaparız yaparız da Alissa ne olacak?'' dedim karamsarca. ''Sen orasını bana bırak zaten saf bir kız o'' dedi.

Şimdi ben üzülsemmi sevinsemmi hiç anlamadım doğrusu. Sonuçta kuzenim. Ama bana kötü davranıyordu. Matty de en yakın arkadaşım. İkilemde kalmıştım. Hem üzülmüştüm hemde sevinmiştim. Ne yapacağımı hangi duygumun daha ağır basacağını bilmez haldeydim. Bir anda Emmot dürttü ''Noldu sana daldın sanki'' dedi. ''Ha yok bişey ya öyle daldım sadece'' dedim. Acaba kuzenim olduğunu söylemelimiydim? Zamanı gelince söylerdim sanırım.

MuhtaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin