Okulda görmüştüm onu. O kadar güzeldi ki. Ama hiç Arkadaşı yoktu. Ben de onun arkadaşı oldum. O beni kanka gibi görüyordu ama ben ona deli gibi aşıktım. Bir gün geldi bana dedi ki "Ben aşık oldum". Allahım dedim kesin bana olmuştu. Ama yanılmışım sınıftan züppe bir çocuğa aşık olmuş. Çocuk onu harcadı o da benim kalbimi. Çok fazla hata yaptım hayatımda. Saçma sapan bir sürü sorunlarla mücadale ettim. Başımı belalara soktum. O gün denize tek gelmiştim. Suyun üzerinde yatmak beni dinlendirirdi. Sende uzanıyordun. Saatlerce seni izledim. Tam kıyıya çıkarken işlerin ters gittiğini anlamıştım. Biraz da olsa kendimi görmüştüm sende. İyi ki kurtarmışım seni. İyi ki tanışmıştık. O bunları bana söylerken o kadar mutlu oluyordum ki. Yürümek istedik biraz öyle geziniyorduk. Baş dönmemle hayaletlerim tekrar ortaya çıktı. Alışmıştım artık onları görmeye. Ama kötü hissediyordum baya. Savaş anladı birşeyler olduğunu. Oturduk anlattım ona gördüklerimi. Doktora gidecektik yarın. Yani Savaş gelmek zorundasın dedi. Annemlere dışarı çıkıp geziceğimizi söyledik yarın için. Yorgun olduğumu anladığı için oturduk. Ağlamaya başlamıştım tekrardan. İyi olmak istiyordum artık. Göz yaşlarımı sildin. Ve o sırada dudaklarıma bir öpücük kondurdun. Neden yaptığını anlayamamıştım o an. Gözlerine bakamıyordum. O an çok tuhaf bakıyordun. Eve gideceğimi yarın konuştuğumuz saatte buluşabileceğimizi söyledim. Gece oldu uyuyamıyordum. O anı düşünmekten. İlk öpücüğümdü bu benim. Ya o sarı saçların. Kahverengi gözlerin. Çıkmıyordu aklımdan asla. Acaba o da beni düşünüyor muydu.O sıralarda Savaş..
Eve geldim. Yatağa uzandım. Çok acılıydın. O kadar da masumdun. Ama biz senle şu zalim hayatın melek gözüken şeytanlarıydık. Yaşanmışlıklarımız yaşanacaklarımızın önüne geçiyordu. Aynıydık senle resmen. Çok acı çekmiştik çünkü. Hayatın tadını çıkaramamıştık. O gün senin hayaletin olmak istedim. Sürekli beni gör istedim. Başını ben döndüreyim istedim. Öpünce seni utandın. Başını eğdin bakamadın bi süre. Çok tatlıydı bu hallerini izlemek. Biraz da olsa acılarımı unutturmuştu bana bakışların. Umarım bana hep böyle bakarsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzüntülü kalbin hayaletleri
ChickLitÖzet Acı çekmiştim bende onun gibi. Çok sevmiştim bende onun gibi. Hayaletim oldun sen benim. Asla yok olmayan hayaletim.