"Sonuç olarak sayın hakim ve sayın mahkeme heyeti, müvekkilim Kim Han nefsi müdafa hakkını kullanmıştır. Davacı taraf müvekkilime karşı ağır hakaret içeren söylemlerde bulunmuş onun gururunu incitmiştir. Üstelik bunu herkesin önünde yapmıştır." Sözlerini bitirip hakime ve mahkeme heyetine baktın. Artık tamamdı. Davayı sen kazanmıştın."Davacı taraf savunma olarak ne söyleyeceksiniz?" Hakim tek kaşını kaldırarak konuştuğunda davacının avukatı ayağı kalktı.
"Müvekkilim hakkındaki iddiaları destekler nitelikte bir delileri olması gerek sayın hakim. Zira müvekkilim Kim Jong Un çok saygın bir iş adamıdır. Çalışanlarına karşıda çok naziktir."
Kendini tutmayıp gülümseyerek konuşmaya başladın.
"Sayın Hakim, duruşmanın başında mübaşir bey ile size gönderdiğimiz dosyada iddialarımızı her şekilde kanıtlayacak deliler mevcuttur. " Hakim bahsettiğin dosyayı önüne çekip incelemeye başladığında gözlerini kısarak karşındaki avukata baktın.
Dava bir nefsi müdafa davasıydı. Müvekkilin Kim Han işinden atılırken ağır hakaretler işitmiş bunun soncunda da karşısındaki kişiye yumruk atmış biraz da tartaklamıştı. Uyanık herif hemen darp raporu alıp nüfuzunu kullanarak işin içinden sıyrılmaya çalışmıştı fakat izin vermeyecektin.
Hakim ağır ağır kafasını sallayıp dosyayı kenara bıraktı. Kenardan tokmağı alıp bir kez vurdu ardından dudaklarını araladı.
"Karar!"
***
"Teşekkür ederim avukat hanım! Hakkımı yedirmediğiniz için teşekkürler." Kim Han elini sıkarken sevinçle konuştu. Gülümseyerek karşılık verdin."Ben görevimi yaptım Kim Han-sshi. Asıl siz sesinizi çıkardığınız için ben size teşekkür ederim." Eski müvekkilin son kez elini minnetle sıktıktan sinra yanından ayrıldı.
"Yine azılı bir davacıya karşı kazanmışsın." Arkandaki kadın sesini duyduğunda kıkırdadın.
"İşimi yaptım ben RiJin." Arkadaşın gözlerini devirdi.
"Bir kere de kendini poh pohla be kızım." Cübbeni kolunda sabit tutmaya çalışırken ona yaklaştın.
"Sen niye geldin adliyeye?" Kaşlarını kaldırdığında RiJin bıkkın bir nefes aldı.
"Şu lanet savcıyla görüşmem lazım. Ikide bir soruşturmayı baltalıyor. Adam yüzünden sürekli başa dönüyoruz." Bıkkın bir şekilde konuşup belindeki silahı düzeltti.
"Bay Park titiz bir savcıdır ondan yapıyor."
"Kesin ondan yapıyor kesin. Bizim ekibe bir gıcıklığı falan yok bütün derdi kesin titizlik." Arkadaşın imalı bir şekilde konuştuğunda kıkırdadın.
"Giriş yaparken seninkini gördüm." RiJin sana bakarak kaşlarını kaldırıp indirdi.
"Benimki?" Anlamamazlıktan gelerek konuştun fakat kimi kastettiğini anlamıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Avukat [Jongin OC]
FanfictionKim Jongin, Güney Korenin en iyi Avukatlarından biri, iki çocuk babası ve senin 'eski' eşindi. Kızın Kim Yeri ve oğlun Kim YooHan her gün babalarının evdeki sıcaklığını özlediklerini sayıklarken sen Jongin'e geri dönmeyeceğini sayıklayıp duruyordun...