[Congin değil ama idare edin fnennf]
***"Beynim tavana vuruyor sanki ağrıdan." RiJin savcılık koridorunda kafasını ovuştururken konuştu.
"Sana dinlen ben hallederim dedim." JongDae kaşlarını çatıp konuştuğunda genç kadın gözlerini devirdi.
"Sanki emniyette kalsam iş yıkmayacaklarmış gibi konuşma Dae." RiJin bıkkın bir şekilde konuşup kafasını duvara yasladı.
"Bu uykusuzlukla nereye kadar gideceksin peki?" JongDae iş arkadaşının omzuna dokunduğunda genç kadın yorgunlukla iç geçirdi.
"Bilmiyorum ki. Migren uçuruyor beynimi yerlerde sürünmesem bari." Yüzünü sıvazlayıp oturuşunu düzelttiği sırada Park Chanyeol'un sesini işittiler.
"Arama emri çıktı. Odama gelinde mühürledikten sonra vereyim size." JongDae odaya önden girerken RiJin gözlerini zar zor açarak içeri girdi.
Chanyeol masanın üstündeki mührü alıp kağıda bastı ardından bir de imza atıp JongDae'ye uzattı.
"Her hangi bir gelişme olunca bana haber vermeyi unutmayın." JongDae kafasını sallarken RiJin şakaklarını ovalıyordu. JongDae arkadaşının omzuna vurup kapıya doğru ilerledi. RiJin de çıkmak için hareketlenmişken Chanyeol genç kadına seslendi.
"RiJin." RiJin arkasını dönüp ağrıdan kapanmak üzere olan gözleri ile savcıya baktı.
Chanyeol ceketinin iç cebinden ilaç tableti çıkarıp genç kadına uzattı.
"Migrenine iyi gelir." RiJin kaşlarını kaldırıp bir ilaca bir Chanyeol'e baktı ardından ilacı alıp cebine koydu.
"Sağ ol Savcı." RiJin, Chanyeol'e ufak bir tebessüm ettikten sonra odadan çıktı.
***
Derin bir nefes alıp çocuklar ile birlikte RiJin'in evine girdin.Kendi evindeki tadilat henüz bitmediğinden dolayı hâlâ arkadaşında kalıyordun. RiJin'in de bundan şikayeti yoktu tabii ki.
"Appa ne şaman geleşek?" YooHan kafasını yana eğip sana baktığında kol saatini kontrol ettin.
"Birazdan gelir bebeğim. Üzerinizi değiştirelim de hazır olun." YooHan koştura koştura içeri kardeşine haber vermeye gitti.
Çocuklar, Jonginle birlikte Monggu'yu kuaföre götürecekti. O günden sonra 2 gün geçmişti ve sen Jonginle bu konu dışında başka bir konuşma gerçekleştirmemiştin.
Jongin'in tedirginliğini anlıyordun elbette. Seni yeniden kazanmak istiyordu. Aklı başına siz boşandıktan sonra gelmişti ama yine de gelmişti.
Fakat senin tedirginliğini de onun anlaması gerekti. Sevdiğin adamın birden bire değiştiğine tanıklık etmiştin. Evinizin içinde bir anda iki yabancıya dönüşmüştünüz. O dönemler senin için çok zordu. Şimdi sevdiğin adamın geri geldiğini hissetmişken tekrar rekabet duygusu yüzünden kaybedecekmiş gibi olmak seni kahrediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Avukat [Jongin OC]
FanficKim Jongin, Güney Korenin en iyi Avukatlarından biri, iki çocuk babası ve senin 'eski' eşindi. Kızın Kim Yeri ve oğlun Kim YooHan her gün babalarının evdeki sıcaklığını özlediklerini sayıklarken sen Jongin'e geri dönmeyeceğini sayıklayıp duruyordun...