13. Duruşma 📑

6.3K 478 569
                                    

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Elindeki dosyayı kapattıktan sonra derin bir nefes alıp yerinden kalktın. Savcı Sehun ile birlikte yürüttüğünüz dosyanın delil ve dilekçe kısımlarını tamamlamıştın. Adliyeye gidip dosyanın son halini Savcıya göstermen gerekiyordu.

Bunalmış bir şekilde çantanı aldın ve odandan çıktın.

Sehun'un yakınlık kurmak istediğinin farkındaydın. Bir kaç gündür bir yerlerde kahve içmek için fırsat kollasa da her seferinde çocuklarını bahane ederek sıyrılıyordun.

Asıl niyetin onu kırmadan kendinden uzaklaştırmaktı fakat Oh Sehun yıllar önce zaten kırılmıştı. Şimdi tekrar kırılmaması için ne yapacaktın?

Arabana atlayıp adliyeye sürerken aklında sürekli bu konu dönüp durmuştu. Ne yapacağını bilmiyordun ki!

"Efendim Jongin?" Çalan telefonunu zar zor çantanın dibinden çıkarıp yanıtladın.

"Pembe Goncam nasılmış bakalım?" Esmer adamın keyifli gelen sesine gülümseyip adliyenin kapısından içeri girdin.

"Iyiyim. Dava ile uğraşıyorum. Sen bu saatte aramazdın bir şey mi var?" Meraklı bir ses tonu ile konuştuğunda Jongin kıkırdadı.

"Annemler bu akşam gelecekler de. Akşam bize gel diyecektim. Çocukları okuldan ben alırım." Kafanı sallayıp çantanı iyice kavradın.

"Tamam o zaman işim biter bitmez gelirim." Savcının odasına yaklaştığını fark edince biraz duraklamıştın.

"Tamam güzelim. Dikkatli gel. Seni seviyorum." Boğazını temizlediğinde Jongin utandığını anlayıp kıkırdamış ve senin cevap vermeni beklemeden telefonu kapatmıştı.

Çok yakında eskisi gibi olacaktınız. Hissediyordu.

***
"Bir mahkum taşımadığımız kalmıştı o da tam oldu." RiJin eli kelepçeli adama bakıp ters ters konuştuğunda JongDae kafasını salladı.

"Şefin gözüne çok takıldık bu sıralar."

"Ne yaptık sanki? Oradan oraya koşturuyoruz başka ne yapıyoruz? Ama yok asla Wu Yifan'a yaranamazsın!" Mahkum kendi kendine güldüğünde RiJin adamın kafasına vurdu. "Gülme gevşek gevşek be!" JongDae genç kadının tepkisine kıkırdamıştı.

"Benim tuvaletim geldi." Mahkum konuştuğunda RiJin tek kaşını kaldırıp ona baktı. Hâlâ adliyenin koridorunda yürümeye devam ediyorlardı.

"Içine işe." Düz bir ses tonu ile konuştuğunda JongDae kendini tutamayıp kahkaha atmıştı. Daha sonra tuvaletin önünde durup mahkumun kelepçelerini açtı.

RiJin ağrıyan omzunu ovarken dikkatini Mahkumdan çekmişti. Ah keşke öyle bir hataya düşmeseydi. Mahkum kemerine sakladığı ince bıçağı çıkarıp genç kadının boğazına dayamıştı.

Sadece Avukat [Jongin OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin