***
Uçaktan indikten sonra uyuklayan YooHan ve Yeri Jongin'in kucağında oldukça rahatmış gibi görünüyordu.
JunMyeon'un, Minseok'dan nasıl izin aldığını bilmiyordun fakat 5 dakika önca Hawaii'ye inmiştiniz işte.
"Noona, valizin birini bana ver istersen." ZiTao elindeki valizlerden birini alırken konuşmuştu. Ufak tatilinize o daha dahil olmuş JunMyeon'un deyişiyle 'ailecek' tatile çıkmıştınız.
"Pembe Goncam, sen önce bin." Sizi kalacağınız otele götürecek olan aracın yanına geldiğinizde Jongin sana dönerek konuşmuştu. Kafanı sallayarak onu onayladın ve elindeki valizi bırakıp araca bindin. Jongin, ikizleri dikkatli bir şekilde senin yanına bırakıp geri çekildi ve valizleri bagaja yerleştirmeye yardım etti.
Araba hareketlendiğinde ikizler uyanmıştı.
"Deldik mi omma?" Yeri bir gözünü ovuştururken konuşmuştu. Kıkırdayarak onun yanağını sıktırdın. YooHan ise şaşkın şaşkın arabanın içine bakıyordu. Jongin gülümsedi.
"Geldik bebeğim. Kalacağımız otele gidiyoruz."
"Appa biylikte yüşebiliy miyiş?" YooHan babasının kucağında yayılırken konuşmuştu. Jongin oğlunun dağılan saçlarını düzeltti.
"Tabii ki de yüzebiliriz."
"Gittiğimiz yerde kocaman bir okyanus var. Gece de isterseniz havuza gireriz." Karşı tarafınızda oturan JunMyeon konuştuğunda çocuklar heyecanla kıpırdanmıştı.
"Delçetten mi amca?" Yeri şaşkınlıkla konuştuğunda ZiTao dayanamayıp yeğeninin yanaklarını sıktırdı.
Ikizler, amcaları ve Jongin ile sohbet ederken telefonunun çalmasıyla dikkatler sana dönmüştü.
"Efendim RiJin?" Jongin gözlerini devirirken sen sırıtarak ona baktın.
'Vardınız mı kelebeğim?' Kıkırdayıp gözlerini devirdiğindr RiJin de kıkırdamıştı.
"Evet vardık. Otele gidiyoruz şimdi."
'Ha iyi. Dikkat edin oralarda tamam mı? Bir de tatili iyi değerlendir.' Arkadaşın son cümlesini kıkır kıkır bir şekilde bitirdiğinde kaşların çatılmıştı.
"O ne demek şimdi?" Jongin göz ucu ile sana baktığında telefonun görüşme sesini biraz kıstın.
'Valizine en güzelinden, en seksilisinden, en can alıcı renklerinden bir kaç parça bir şey bıraktım.' Şaşkınlıkla gözlerin büyümüştü. Hangi ara yapmıştı bunu?!
"Saçma sapan konuşma RiJin." Dişlerinin arasından konuştuğunda arkadaşın çemkirme moduna geçmişti.
'Ne var acaba? Sanki tekrar birleşmeyeceksiniz. Ne olacak tatilinizi fırsata çevirsen? HEM SANKI JONGINI ÖZLEMEDIN!' Son cümleyi oldukça yüksek bir desibelde söylediğinde yüzünü buruşturmuştun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Avukat [Jongin OC]
FanficKim Jongin, Güney Korenin en iyi Avukatlarından biri, iki çocuk babası ve senin 'eski' eşindi. Kızın Kim Yeri ve oğlun Kim YooHan her gün babalarının evdeki sıcaklığını özlediklerini sayıklarken sen Jongin'e geri dönmeyeceğini sayıklayıp duruyordun...