💼 Özel Duruşma-2 💼

4K 277 91
                                    

-Özel Bölüm 2.-

Kim YooHan 20
Kim Yeri 20
Kim MinSung 14
Park MiRae 11
Park HanByul 5, Yaşında.

'Öyle seviyorum ki...'

***

"Jongin barut gibi." Dudaklarını kemirerek salonda oturan eşine baktın göz ucuyla. Ikramlıkları hazırlayan kızıl saçlı arkadaşın kıkırdadı.

"Kızının kendinden başka birini sevdiğini öğrendi ya kanı kaynıyor şimdi onun."

"Çağırmasa mıydık acaba?" Endişeli bir ses tonu ile konuştuğunda RiJin gözlerini devirdi.

"Saçma sapan konuşma istersen? Kızımızın kiminle görüştüğünü bilmeyecek miyiz? Gizli saklı da tutabilirdi ama o gelip anlattı." Tabakları ayarlayıp saklama kaplarında kalanları da buz dolabına geri kaldırdı.

"Çocuğu çoktan araştırdın değil mi?" Tek kaşını kaldırıp konuştuğunda RiJin kıkırdadı.

"Ee yapmazsam garip olmaz mıydı sence?" Derin bir nefes alıp kafanı salladın. Tam o sırada zil çalmıştı.

"Geldiler." Mutfaktan çıkıp kapıyı açmak için koridordan geçerken Jongin ve Chanyeol'un ayaklandığını görmüştün. YooHan, MinSung ve MiRae de üst kattan iniyordu.

"Aman kimse çakmak falan çakmasın eniştem her an alev alabilir." RiJin kıkır kıkır güldüğünde çocuklar da onun gibi gülmüştü. Jongin kafasını yukarı kaldırıp derin bir nefes aldı.

"Tanrıdan sabır diliyorum." Esmer adam içli içli konuştuğunda Chanyeol elini onun omzuna atıp hafifçe sıktırmıştı.

"Hoş geldiniz çocuklar." Yüzünde tatlı bir gülümseme ile kapıyı açtığında Yeri yanağına bir öpücük kondurmuştu.

"Hoş bulduk omma. Erkek arkadaşım ChangKyun." Genç oğlan gergin bir nefes alıp içeri girdi ve seni selamladı.

"Merhaba efendim." ChangKyun'un rahatlamasını umarak gülümsedin ve sarıldın.

"Tanıştığıma memnun oldum ChangKyun. Içeride seni biraz zorlayabilirler sana gerilme diyemem ama korkmanı gerektirecek bir şey de yok. Kendin ol yeter." Gencin omzunu okşayarak konuştuğunda biraz olsun rahatlamış gibiydi. Kafasını sallayıp seni onayladı.

"Peki efendim." Tekrar kısaca gülümsedin ve ardından salona doğru hareketlendin.

"Merhaba ben Yeri'nin erkek arkadaşı Im ChangKyun." Genç oğlan saygıyla eğilip selam vererek konuştuğunda RiJin öne çıkarak tokalaşmak için elini uzattı.

"Ben RiJin, Yeri'nin teyzesiyim." ChangKyun hemen RiJin'in elini tutup saygıyla eğildi.

"Memnun oldum efendim."

"Park Chanyeol, Yeri'nin amcasıyım aynı zamanda da eniştesi oluyorum." ChangKyun şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdığında RiJin kıkırdadı.

"Ay Chanyeol, çocuk gerginlikten düşünmeyi unutmuş iyice aklını bulandırıyorsun." Kızıl saçlı kadın eşinin omzuna vururken konuşmuştu "Chanyeol ve ben evliyiz." ChangKyun kafasını sallayıp aynı saygı ile Chanyeol'u selamladı.

"Kim Jongin." Jongin düz bir surat ve sert bir ses tonu ile konuştuğunda ChangKyun derince yutkunmuştu. Öyle ki hepiniz yutkunuşunu duymuştunuz.

"Memnun oldum efendim." Genç oğlan sesinin titrememesi için üstün bir çaba sarf etmişti.

"Çocuklarla daha önce tanışmıştın zaten. Ayakta kaldık oturalım." Senin konuşmanla herkes bir anda bunu beklermiş gibi hareketlenmişti.

Sadece Avukat [Jongin OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin