*
**
"YuJin, çiçek kataloğunu nereye koydun kelebeğim?" RiJin topuz yaptığı saçları ile salona girerken kız kardeşine seslenmişti.
"Bilmiyorum ki en son Yeri'nin elindeydi." Üçünüz ve YooHan bakışlarınızı kızına çevirdiniz. Yeri dudaklarını büzüp etrafa bir göz attı. Ardından oturduğu yerden kalkıp kataloğu kaldırdı.
"Buydaymış teyşe!" RiJin kataloğu alıp Yeri'ye bir öpücük verdi ardından YuJin'in yanına oturdu.
"Kay kız kenara."
"Ya RiJin o kadar koltuk var yine gelip benim dibime oturuyorsun." YuJin surat asarak konuştuğunda kendini kıkırdamaktan alamamıştın. YuJin, RiJin'in yurt dışında okuyan kardeşiydi. Genel cerrahi üzerine doktora yapıyordu. Sizin düğününüz ortaya çıktığında RiJin 3. nedime olarak onu çağırmıştı.
"Senede iki kere yanıma gelirsen fırsatını bulduğum her anda götümü senin yanına atarım." RiJin kaşlarını burnuna kadar indirip konuştuğunda YooHan kocaman gözleri ile sana döndü.
"Omma, teyşem toto dedi." Işaret paramağıyla RiJin'i şikâyet eder gibi konuşmuştu.
"Teyşe ayıp ama!" Yeri ellerini beline koyup konuştuğunda YuJin kıkırdamıştı.
"Kız alt tarafı kaba et dedim yahu." Kızıl saçlı arkadaşın sana dönüp konuşmuştu.
"Hepinize annelik yapamam yavaş olun. RiJin, çocukların yanında o şekilde konuşmaman konusunda anlaştık. Çocuklar, siz de bazen teyzenizin ağzından kaçırdığı kelimelere karşı töleranslı olun." Üçü de kafasını sallayıp seni onaylamıştı.
"Yapay çiçekte anlaştıysak rengine karar verelim mi?" YuJin ortaya atlayıp konuştuğunda dikkatiniz ona dönmüştü.
"Ya orkidelerde krem rengi ve pembe diyorum ben minnakları mavi mi yapsak?" RiJin kataloğu alıp senin yanına adeta atlayarak konuşmuştu.
"Mavi olmaz ki." Dudak büzerek gösterdiği sayfaya baktın.
"Doğru diyor. Krem ile Pembe tamam da mavi uyumsuz olur." YuJin kafasını iki yana sallayarak konuşmuştu.
"O zaman parıltılı altın sarısı yapalım? Zengin göstersin." RiJin kaşlarını kaldırıp indirerek konuştu. Sen gözlerini devirirken YuJin kıkırdamıştı.
"Payıltı olşun ebet!" Yeri oturduğu yerden kalkıp ellerini çırptı.
"Yeri aşkım parıltılı diyor ve ben işaretliyorum. Bitmiştir!" RiJin kataloğu kenara atıp vücudunu esnetti.
"Her şey tamam mı yani şimdi?" Kızlara tedirginlikle baktın.
"Evet her şey tamam çiçeğim bir tek göbek atması kaldı." RiJin kafasını sağa sola sallayıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Avukat [Jongin OC]
FanficKim Jongin, Güney Korenin en iyi Avukatlarından biri, iki çocuk babası ve senin 'eski' eşindi. Kızın Kim Yeri ve oğlun Kim YooHan her gün babalarının evdeki sıcaklığını özlediklerini sayıklarken sen Jongin'e geri dönmeyeceğini sayıklayıp duruyordun...