3. Duruşma 📋

8.2K 626 575
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Önündeki dosyaya bakıp derin bir nefes aldın.

Baro Başkanı, Kim Minseok'un bahsettiği dosya şu an önünde duruyordu. Neden Başkan Minseok'un bu dosyayı sana vermemek istediğini anlamıştın.

Dosya bir taciz dosyasıydı.

Başkan yardımcısının genç bir kızı taciz ettiğini iddia eden bir dosya.

Kafanı geriye atıp yutkundun. Bu kadar nüfuzlu birine karşı savaşman isteniyordu. 2 tane koruman gereken evladın vardı. Başkan yardımcısına karşı nasıl kazanacaktın?

Alnını kaşıyıp dosyayı tekrar önüne çektin ve baştan incelemeye başladın. Oldukça sağlam kanıtlar içeriyordu. Fakat sana gelmeden önce onlarca avukat tarafından reddedilmişti. Kimse bir Başkan Yardımcısına karşı kazanacağını düşünmüyordu belli ki.

Odanın kapısı tıklatılınca kafanı dosyadan kaldırdın.

"Gel!"

"Hanımefendi, müvekkil sizinle görüşmek istiyor." Sekreterin Changkyun kafasını kapıdan usulca uzatıp konuştuğunda yutkundun.

"Gelsin." Changkyun kafasını sallayıp kapıyı sonuna kadar açtı. 20'li yaşlarında olduğu belli olan bir genç kız ve orta yaşlı bir kadın içeri girince ayağı kalktın.

"Hoş geldiniz." Ikisiyle de kısaca el sıkıştıktan sonra onları odandaki ikili koltuğa oturtup sen de karşılarına oturdun.

"Avukat hanım dosyaya baktınız mı?" Kızın annesi konuştuğunda onu onayladın.

"Baktım. Kızınızın staj yaptığı sırada Başkan Yardımcısı tarafından taciz eldildiğini beyan etmişsiniz, Eun Sang hanım." Kadın ağırca kafasını salladığında bakışların yan tarafında ürkekçe oturan genç kıza kaydı. Gözleri dolu bir şekilde oturuyordu.

"Kızım, Uluslar arası ilişkiler bölümü mezunu. Okulundan çok iyi bir derece ile mezun oldu. Hal böyle olunca da okul staj için onu kendisi yerleştirdi. Başkan Yardımcısının yanında işe başladı. Ilk başlarda hiç bir şey yoktu fakat sonraları kızım içine kapanmaya başladı. Benim kızım Haru'm deli dolu cıvıl cıvıl bir kızdı Avukat hanım. O adam kızımı aldı." Eun Sang, titrek bir nefes aldıp yanında oturan kızına baktı. Haru ağlamaya başlamıştı.

"Kızımı kontrol etmeye başladım. Telefonunu da kontrol ediyordum. O adamın iğrenç mesajlarını görünce anladım neler olduğunu. Peşine düştüm. Kanıtlar topladım. Mesajların hepsini sakladım. Bir senedir sayamayacağım kadar avukata gittim. Hepsi korkusundan beni geri çevirdi. Kızımın hayatını çaldılar avukat hanım. Lütfen siz de bizi geri çevirmeyin. Bu adam yaptıklarının hesabını versin." Eun Sang artık kendini tutamayıp ağlamaya başladığında dolan gözlerin ile derince yutkundun.

Sadece Avukat [Jongin OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin