-Özel Bölüm 1-
Kim YooHan 14,
Kim Yeri 14,
Kim MinSung 8,
Park Mirae 5 yaşında.-Kim ve Park ailesinin 1 günü.-
***
"Her şeyi aldığınıza emin misiniz?" Jongin aracın bagajını kapatırken konuştuğunda kafanı sallayarak konu onayladın. RiJin ve Chanyeol haftasonu hep birlikte piknik yapmayı önermişti. Jongin ve çocuklarla uzun zamandır böyle bir şey yapmadığınız için kabul etmiştiniz. Herkese iyi gelecekti.
"Aldık hayatım." Yeri kardeşini arabaya bindirirken gözlerini devirdi.
"Baba sabahtan beri bilmem kaçıncı kez sormaktan bıkmadın mı? Gidebilir miyiz artık?" YooHan kafasını sallayıp arabaya bindi ve emniyet kemerini taktı. Yeri de peşinden arabaya binmişti. MinSung ikizlerin ortasında kemeri bağlı bir şekilde oturuyordu ve kucağında da Monggu vardı.
"Bizim kız büyüdükçe teyzesine mi benziyor?" Jongin şok olmuş bir ifade ile konuştuğunda kıkırdayıp eşinin yanağını öptün.
"Doğum yaptığımda ve ikizleri büyütürken bize en çok yardımcı olan RiJin'di o yüzden pek şaşırmaman lazım." Jongin derin bir nefes alıp şoför koltuğuna ilerlerken konuştu.
"Bir tanesiyle uğraşamıyoruz ikincisi yetişiyor. Harika gerçekten."
***
"Kız arabanın gazı mı yoktu bu ne yavaşlık?" RiJin, kızının saçlarını örürken konuştuğunda siz arabadan daha yeni inmiştiniz. Jongin yüzünü sıvazlayıp bagajı açtı. Çocuklar ise koştur koştur arabadan inip teyzelerine koşmuştu."Seni çok özledik teyze!" MinSung teyzesine sarılırken RiJin kıkırdamıştı. YooHan ise MiRae'yi kucağına almış seviyordu.
"Ben de sizi özledim canlarım ciğerlerim." Yeri de teyzesinin yanağına bir öpücük kondurduktan sonra MiRae'yi YooHan'dan almıştı.
"Chan nerede?" Jongin elindeki mangallık malzemelerle konuştuğunda RiJin biraz ilerideki ağacın altını işaret etti.
"Nasılsın menekşem?" RiJin ayağa kalkıp kollarını sana doladığında iç çekerek ona sıkıca sarıldın. Uzun zamandır görüşemiyordunuz.
"Biraz yorgunum ama idare ediyorum. Sen nasılsın asıl? Amir olduktan sonra nefes alamaz hale geldin." RiJin saçlarını geriye atıp gözlerini devirdiğinde kıkırdadın.
"Kelebeğim cidden abartmışlar yok öyle bir şey. Her şeyi yardımcıma yıkıyorum koltuğumda arkama yaslanıp oturuyorum bütün gün." Kafanı geriye atıp bir kahkaha saldığında RiJin de gülmüştü.
"Minnie uppa?" MiRae büyük gözleriyle oppasına baktığında MinSung Toben ve Monggu'yu izlemekten vazgeçip ona döndü.
"Efendim Rae-ah?" MiRae gülümseyerek MinSung'un yanına oturdu.
"Şeni şok öjledim." MinSung kıkırdayıp küçüğünün saçlarını okşadı.
"Ben de seni çok özledim."
***
"Yeri yavaş atar mısın şunu?" YooHan artık isyan edercesine konuştuğunda dikkatini çocuklarına vermiştin. Voleybol oynamaya çalışıyorlardı fakat bir türlü anlaşamıyor gibilerdi."Zahmet edip bir iki adım atsan ne olur sanki? Olduğun yere çivilediler mi seni be?" Yeri'nin bu tepkisine elindeki salatalığı doğrayan RiJin kıkırdamıştı.
"Bu da iyice bana benzemeye başladı." Arkadaşının bu söylediğine kafanı salladın ve MinSung ile MiRae için doğradığın elmaları çocuklara verdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Avukat [Jongin OC]
Hayran KurguKim Jongin, Güney Korenin en iyi Avukatlarından biri, iki çocuk babası ve senin 'eski' eşindi. Kızın Kim Yeri ve oğlun Kim YooHan her gün babalarının evdeki sıcaklığını özlediklerini sayıklarken sen Jongin'e geri dönmeyeceğini sayıklayıp duruyordun...