8. Duruşma 📝

7.2K 563 340
                                    

***Üzerindeki ceketi düzeltip Jongin ile birlikte Adliyeye girdin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***
Üzerindeki ceketi düzeltip Jongin ile birlikte Adliyeye girdin.

Sabah çocuklarınızla birlikte aynı yatakta uyanmıştınız. Gerçi Jongin, RiJin'i salonda uyanık görünce çığlık attığı için uyanmıştınız ama yine de aynı yatakta uyumuştunuz.

Genç kadın dediği gibi sabaha kadar uyumamıştı. Bütün gece ayakta kalmıştı. Evden çıkarken çocukları RiJin'e, RiJin'i de Zitao'ya emanet etmiştiniz.

"Bütün basın gelmiş." Camdan bakıp kendi kendine konuştuğunda Jongin kafasını salladı.

"O yüzden arka girişi kullandık ya Pembe Goncam. Zaten gerginsin seni iyice bunaltırlardı." Derin bir nefes verip ona döndün.

"EunSang hanım ve Haru'nun gelmemesi iyi oldu." Onları sabah arayıp duruşmaya gelmemelerini her şeyi halledeceğini söylemiştin. Zaten bütün vekâlet sendeydi. Gelmelerine gerek yoktu.

"Aşkım gergin olmanı anlıyorum ama kesinlikle sen kazanacaksın. Buna, adımın Kim Jongin olduğu kadar eminim. Hem hakim, Başkan Yardımcısının satın alabileceği biri değil." Kafanı sallayıp onu onayladın.

"Salona sen de girecek misin?" Jongin kıkırdayıp kafasını salladı.

"Gireceğim elbette. Yardımcı bozuntusunun suratının hâlini görmem lazım." Gözlerini devirip onun omzuna vurduğunda Jongin iyice keyiflenmişti.

"Hanımefendi?" Savcı Oh'un sesini duymanla soluna dönmüştün. Arkasında da Chanyeol vardı. Jongin'in gerildiğini hissetmiştin. Göz ucuyla ona baktıktan sonra tokalaşmak için elini uzattın.

"Hoş geldiniz Savcı Oh." Sehun kafasını sallayıp gülümserken Chanyeol sana göz kırpıp Jongin'in yanına geçmişti.

"Dün akşam saldırıya uğramışsınız. Yaralanmadınız değil mi?" Sehun endişeli bir şekilde konuştuğunda kafanı sağa sola salladın.

"Hayır Bay Oh." Jongin'in ağzının içinden bir şeyler gevelediğini duymuştun. Tam ona baktığın sırada Adliyeye Başkan yardımcısı ve Avukat ordusu girmişti. Yanında da danışman bozuntusu vardı. Jongin bir kaç adım yanına yaklaştı.

"Chanyeol danışman herif hakkında suç duyurusunda bulunmuştun değil mi?" Chanyeol kafasını sallayıp onu onayladı. "Dün akşamki olay?"

"Merak etme onu da ayriyetten ekleriz."

Başkan Yardımcısı sana baktığında kaşını kaldırıp ukala bir şekilde gülümsedin. O sırada mübaşir duruşma salonunun kapısını açmıştı.

"Davacı Kim Eun Sang! Davalı Lee HanByul! Duruşma salonuna!"

***
"Davacının vekili, davacı kendisi neden duruşmaya katılmadı?" Hakim sana bakarak konuştuğunda yerinden kalktın.

Sadece Avukat [Jongin OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin