9. Duruşma 💼

7.4K 522 283
                                    

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

Sonunda eve ulaştığınızda elindeki evrak çantanı Jongin almıştı. Ayağındaki topuklular canını acıtmaya başlamışken yürümek için büyük bir çaba sarf ediyordun.

"Chanyeol peşimize son anda takıldın sebebini tahmin edebiliyorum fakat içeride RiJin var." Jongin kaşlarını kaldırarak arkadaşına baktı. Savcı Chanyeol gözlerini devirmişti.

"RiJin'in sizde olduğunu biliyorum Jongin. Olaydan sonra çocukları göremedim. Yeğenlerimin iyi olduğunu gözlerimle görmem gerek." Jongin omuz silkip kapıyı açtı.

"Ben uyarımı yaptım." Ayakkabılarını çıkarıp içeri girerken ikiliye ters ters baktın.

"Arkadaşım hakkında azılı bir katilmiş gibi konuşmayın." Tao elleri boyalı bir şekilde koridora çıkmıştı.

"Hoş geldiniz Noona. Dava ne oldu?" Meraklı bir şekilde konuştuğunda ona yorgun bir gülümseme verdin.

"Kazandım." Tao kıkırdayıp seni hafifçe alkışladı.

"Tebrikler Noona!" Gülümseyerek içeri geçtin arkandan da Jongin'in, Tao'ya çocukları ve RiJin'i sorduğunu duymuştun.

Salona girdiğinde koltuklarınızdan birinin yatak haline geldiğini ve RiJin'in çocuklarla birlikte orada uyuduğunu görmüştün.

"Ilginç. Uykuya yenik düşmüş." Jongin sessizce konuştuğunda ters ters ona baktın.

"Ben hiç bir şeye yenik düşmem enişte." RiJin bir anda konuştuğunda Jongin irkilmişti. Dişlerinin arasından sessizce küfür ettiğini duydun. Çocuklar sızlanıp RiJin'e sokulduğunda arkadaşın ikisinin de saçlarından öptü. O sırada Chanyeol diğer yanında belirmişti.

"Çiçeğim dava ne oldu?" Fısıldayarak konuştuğunda gülümsedin.

"Kazandım." Arkadaşın sırttı ve ardından sana öpücük attı.

"Siz geldiğinize göre biz uykumuza odada devam edelim." Ikizleri kucaklayıp ayaklandığında tedirginlikle ona yaklaştın.

"Uzunca uyu tamam mı? Çok uykusuz kaldın." RiJin gözlerini kısıp sana baktı.

"2 gün de uyusam beni kaldırmayın. Katliam çıkar." Yeri'yi düşmemesi için daha sıkı kavrayıp çocukların odasına doğru ilerledi. Jongin koltuğa otururken senin gözlerin hâlâ ayakta dikilen ve RiJin'in arkasından bakakalan Chanyeol'e takılmıştı.

***
Evden ayrılan Chanyeol'un ardından kapıyı kapatıp salona geri döndün.

Saat henüz akşam dokuzdu. Çocuklar uyanmış ve yemek yemişti. Arkadaşın ise hâlâ uyuyordu.

"Appa monggu kuför'e gideşek mi?" Yeri kafasını kucağına koyan köpeğinizi severken konuşmuştu. Jongin kolunun altındaki kızına baktı.

Sadece Avukat [Jongin OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin