***
"Ben neden Park Chanyeol'un ablasının düğününe katılmak zorundayım?" RiJin bir kez daha söylenmeye başladığında sinirli bir şekilde iç geçirdin. Evine gelip hazırlanmaya başladığınızdan beri söyleniyordu."Çünkü davet edildin." Tek kaşını kaldırarak arkadaşına baktığında RiJin gözlerini devirdi.
"Durduk yere beni niye davet ediyor anlamıyorum." Gözlerini yumup iç geçirdikten sonra YooHan'ın papyonunu düzelttin.
Akşam, Chanyeol'un ablası Park Yooranna'nın düğün merasimi vardı ve siz Chanyeol'un özel misafirleri olarak davet edilmiştiniz. Önce siz hazırlanmıştınız şimdi de çocukları hazırlıyordunuz.
"Yeri aşkım ne kadar da güzel oldun yahu!" RiJin, kızının yanaklarını okşarken sevinçli bir sesle konuşmuştu.
"Geyçekten mi Teyşe?" Yeri kafasını yana eğip tatlı tatlı gülümsediğinde RiJin ufaklığın burnunu kıstırdı.
"Kız teyze hiç yalan söyler mi sana? Gözlerim kamaşıyor yahu!" RiJin ellerini gözüne siper ederek konuştuğunda Yeri kıkırdayıp ellerini yanaklarına koymuştu.
"Peki ben Teyşe?" YooHan ceketinin eteklerini düzeltip RiJin'in karşısına geçti. Çocukların tatlı bir telaşa girmişti.
"Hayatımda gördüğüm en yakışıklı beyefendisin aşkım." RiJin, oğulunun yanaklarını öptüğünde YooHan utangaç bir şekilde kafasını eğmişti. Kahkaha atmamak için dudakların birbirine bastırmıştın.
"Ee hepimiz hazırsak çıkalım artık." Yerinden kalkıp elbiseni söyle bir düzelttin ardından YooHan'a montunu giydirdin. RiJin'de Yeri'nin montunu giydirmişti.
"Çiçeğim?" RiJin'in arabasının yanına geldiğinizde kızıl saçlı arkadaşın seni baştan aşağı süzmüştü.
"Efendim?"
"Kütür kütür hatunsun yemin ederim. Kim Jongin yüreğini düşürecek yine bu akşam. Resmen kırmızı giydin yahu. Dokunsak 'cıss' diye yakarsın bizi." Kaşlarını kaldırıp arkadaşının iltifatlarını dinledikten sonra elinde olmadan kahkaha atmıştın.
"Elbisemi sen seçtin." Getirdiğin elbiselerin içinden sürekli 'bu sana çok yakışır.' Diyerek üzerindeki kırmızı kadife ve sırt dekolteli kalp yakalı elbiseyi giymeni sağlamıştı.
"Ne alakası var? Ben sadece bunu giyebilirsin dedim. Hem Kim Jongin kaybettiği kadına dönüp bir kez daha baksın." RiJin sürücü koltuğuna binip kemerini takarken sen de son kez çocukların kemerlerini kontrol ettin ardından araca bindin.
***
Jongin, Chanyeol'un arkasından ilerlerken kravatını düzeltti.Sabahtan beri ordan oraya koşturuyor düğün organizasyonu ile ilgileniyorlardı. Chanyeol biricik ablasının düğününü organize etme işini üstlenmişti. 1 aydır onca işinin arasında bununla da ilgileniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Avukat [Jongin OC]
Fiksi PenggemarKim Jongin, Güney Korenin en iyi Avukatlarından biri, iki çocuk babası ve senin 'eski' eşindi. Kızın Kim Yeri ve oğlun Kim YooHan her gün babalarının evdeki sıcaklığını özlediklerini sayıklarken sen Jongin'e geri dönmeyeceğini sayıklayıp duruyordun...