+30 σχόλια ♡
"Alex λες εκείνο το βράδυ να πήγε όντως στον πατέρα του ;" Τον ρωτάω χωρίς να βγω από την αγκαλιά του . Νιώθω ασφάλεια και έχω πολύ καιρό να νιώσω έτσι .
"Δεν ξέρω εσύ μου είπες ότι ο Cameron δεν θυμάται να ήταν με τον πατέρα του shawn άρα δεν έγινε ποτέ η ανταλλαγή που σου είπε " μου λέει και σηκώνω ελάχιστα το βλέμμα μου για να τον κοιτάξω .
Θα μπορούσα να ερωτευτώ αυτόν μου φέρεται τέλεια είναι δίπλα μου είναι όμορφος όχι ότι έχει σημασία αυτό αλλά όσο να ναι όλοι αυτό κοιτούν πρώτα.
Θα μπορούσα να ήμουν με τον Alex και να μην είχαν γίνει όλα αυτά , αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει μόνο εάν δεν είχα γνωρίσει ποτέ τον shawn
"Μα μου το είχε πει ο ίδιος για αυτό τσακώθηκα μαζί του για αυτό ήρθε και σε χτύπησε δεν γίνεται να έπαιζε με το μυαλό μας ο peter " του λέω και περνάω τα χερια μου μέσα από τα μαλλιά μου .
Δεν μπορώ να καταλαβω ο cam δεν θυμάται τιποτα από την ώρα που γύρισε και ο πατέρας του shawn ένα μήνα τώρα δεν έχει εμφανιστεί μπορεί να τον έχει αυτος , μπορεί να μην έφυγε επειδή το ήθελα αλλά επειδή τον ανάγκασε .
Μπορεί να τον εκβίαζε ότι θα μου κάνει κακό εάν δεν φύγει , μπορεί να με αγαπάει όντως .
Ακούω την πόρτα να ανοίγει και πετάγομαι όρθια και βγαίνω από την κουζίνα τρέχοντας στο σαλόνι για να δω ποιός ήρθε τα μάτια μου συναντούν αυτά του cam και χαμογελάω απογοητευμένα μέχρι που βλέπω πίσω του .
"Τι κάνει αυτή εδώ ;" Τον ρωτάω και έρχεται δίπλα μου χωρίς να μου απαντήσει και σκύβει το κεφάλι του αποφευγωντας το βλέμμα μου .
"Ili άσε με να σου μιλήσω σε χρειάζομαι και με χρειάζεσαι έχουμε ανάγκη η μία την άλλη μην με διώξεις έκανα ένα λάθος-" πάει να πει αλλά κάνω ένα βήμα πίσω και κλείνω τα μάτια μου προσπαθώντας να συγκρατήσω τα δάκρυα μου .
"Ναι εκανες ένα λάθος που δεν συγχωρείται Christina" της λέω και αυτή με πλησιάζει βουρκωμενη .
"Σε παρακαλώ συγχώρεσε με " ψιθυρίζει και πιάνει το χέρι μου . Μου λείπει αλλά δεν μπορώ να την συγχωρεσω αυτό που έκανε με κατέστρεψε .
"Ili ποιος ει-" παει να πει ο alex αλλά όταν βλέπει την christi απέναντι μου παγώνει και μας κοιτάει σοκαρισμένος .
"Αυτή είναι η christi που μου λεγες ;" Λέει και εγώ του γνέφω καταφατικά και πιάνω το χέρι του cam , δεν νιώθω καλά .
YOU ARE READING
Back To You [Book 2]
Fanfiction"είστε συγγενείς ; " Με ρωτάει η γιατρός και σηκώνομαι ορθιος τρέμοντας . "Είμαι το αγόρι της " της απαντάω και αυτή μου χαμογελάει κοιτάω που αλλάζει τις σελίδες στο ντοσιέ της . Γαμωτο άντε κοπέλα μου πες μου μου έχουν κοπεί τα πόδια . "Θα μου πε...