♕Με Είχε Προσέξει Καιρο Πριν

816 78 74
                                    


+41 σχόλια 😊❤️

"Πώς αφήσατε μια ανήλικη να μπει στην συμμορία ;" Φωνάζει ο cameron και χτυπάει το χέρι του στην πλάτη του καναπέ .

"Cameron και εσύ ανήλικος και ασχετος ήσουν όταν μπήκες και είσαι ακόμα ανήλικος "λέει η lexi και ο cam σκύβει το κεφάλι του ξεφυσωντας .

"Ναι αλλά αυτή είναι κορίτσι και έχει περασει πολλά είναι ευαίσθητη δεν μπορεί να είναι μια A&D . Max δεν έπρεπε να το επιστρέψεις αυτό δεν ξέρει που μπλέκει " του λέει και o Max σηκώνεται όρθιος και πλησιάζει τον Cam . Όχι απειλητικά απλά τον πλησιάζει. .

"Ψάχνει μια  οικογένεια Cameron ψάχνει ασφάλεια μετά από όλα αυτά που έχει περάσει ασφάλεια που δεν μπορείς να της προσφέρεις εσύ . Θυμάσαι την πρώτη μέρα που μπήκες εδώ μέσα ήσουν 15 θυμάσαι τι ζήτησες ; Θυμάσαι τι είπες ; Γιατί εγώ θυμάμαι Cam  " λέει ήρεμα και βάζει το χερι του στον ώμο του cameron .

"Μπήκες μέσα χτυπημένος ο shawn ήταν δίπλα σου και εκλαιγε φώναζε να σας βοηθήσουμε και να σας κρύψουμε από τον πατέρα του . Όταν ηρεμήσατε και η lexi έφτιαξε τις πληγές σου , τις πληγές που σου είχε κάνει ο πατέρας του καλύτερου σου φίλου της είπες ότι δεν έχεις που να μείνεις , ότι ο πατέρας σου σε εγκατέλειψε και η μάνα σου δεν σε θέλει και ζει με τα παιδιά του νέου της άντρα   . Ζήτησες οικογένεια Dallas και εμείς στην δώσαμε την ίδια κιόλας στιγμή " γύρισα και κοίταξα σοκαρισμένη τον cameron που ήταν βουρκωμενος και αυτος έστρεψε το βλέμμα του σε εμένα πληγωμένος .

"Δώσε της την ευκαιρία να γίνει δυνατή να ξεπεράσει ότι της έχει συμβεί εάν την αγαπάς άσε την να μείνει " λέει ο Jace και ο Cam γνέφει και έρχεται και με αγκαλιαζει .

"Θα είσαι καλά  ;" με ρωτάει ψιθυριστά και χώνει το κεφάλι του στον λαιμό μου περνωντας μια βαθιά ανάσα .

"Ναι " ψελλιζω και βγαίνει από την αγκαλιά μου . Γυρίζει και τους κοιτάζει και χαμογελάει στραβά .

"Jace την έχει προπονήσει καλά ο shawn αλλά θέλει βοήθεια μην την κουρασεις πολύ όμως " λέει και ο jace χαμογελάει στραβά και του γνέφει .

"Lexi κρατά την μακριά από τα δερμάτινα κολλητά σου ρούχα δεν μου αρέσει η αδερφή μου να φοράει προκλητικά ρούχα και βάψε της τα μαλλιά " απαιτεί και εγώ χαμογελάω με το 'αδερφή μου ' Ειναι όντως σαν αδερφός μου .

"Και εσύ Ethan θέλω να την προσέχεις σαν τα μάτια σου θέλω να είσαι συνέχεια δίπλα της κάθε λεπτό . Σε εμπιστεύομαι " λέει στον ethan και έρχεται και με περνει πάλι αγκαλιά .

Back To You [Book 2] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن