♛Δεν θέλω να ξέρω .

793 53 1
                                    

"Shawn " τον σκουνταω για να ξυπνήσει αλλά εννοείται πως δεν το  κάνει . Τα δάχτυλα μου ακουμπούν τα χείλη του και μετά τις καλοσχηματισμένες μπούκλες του που πέφτουν στο πρόσωπο του .

Μπορεί να περάσαμε πολλά άλλα τώρα τον έχω εδώ δίπλα μου και θελω να τον έχω για πάντα  αλλά όσο ξέρω ότι ο peter είναι εκεί έξω δεν μπορώ να μένω ήσυχη δεν μπορώ ούτε να κοιμηθώ πλέον .

"Μωρό μου " ψιθυρίζω στο αυτί του και αυτός γυρνάει προς το μέρος μου με ένα χαμόγελο στα χείλη του αλλά με κλειστά τα μάτια .

"Πως με είπες ;"   Λέει με βραχνή φωνή και εγώ παρατηρώ τα μάτια του που ανοίγουν σιγά σιγά και κοιτούν τα δικά μου .

"Μωρό μου σε ειπα θέλω να σου μιλήσω " του λέω και γυρνάω καλύτερα το σώμα μου ώστε να τον κοιτάω . Περνάω το χέρι μου στα μαλλιά του και αργά περνάω τα δάχτυλα μου στο ώμο του και τέλος τα  μπλέκω με τα δικά του .

"Shawn δεν μπορώ να ξέρω ότι είναι εκεί έξω και συνωμοτεί εναντίον μας μπορεί να μας βρει και να μας βλάψει από στιγμή σε στιγμή δεν μπορώ να ζω με τον φόβο.  " Μου χαμογελάει και έπειτα φιλάει το μέτωπο . Βάζει το χέρι του στην μέση μου και με τραβάει κοντά του βάζοντας με στην ζεστή αγκαλιά του. Πόσο μου είχε λείψει .

Κλείνω τα μάτια μου και μυρίζω αυτό το οικείο άρωμα και νιώθω το σώμα μου να χαλαρώνει και τα βλέφαρα μου να βαραίνουν και πάλι .

" Αύριο δεν θα έχεις να ανησυχείς για τίποτα πια θα τα κανονίσουμε όλα εμείς  μωρό μου "

"Σε αγαπάω shawn " τρίβω την μύτη μου στον λαιμό του και τον φιλάω απαλά .

"Σε αγαπάω " μου ψιθυριζει

Το άλλο απόγευμα .

"Άσε με να έρθω μαζί " του φωνάζω αλλά αυτός απλά φοράει το μπουφάν του και βάζει  το όπλο του στην θήκη στα πλευρά του.

Γυρίζει και με κοιτάζει έχοντας ένα ψυχρό βλέμμα που με καθηλώνει . Ξέρω ότι φοβάται αλλά θέλω να είμαι εκεί για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα μας ξανά ενοχλήσει .

" Ilianna είπα όχι σκάσε επιτέλους  " μου φωνάζει και  εγώ σκύβω το κεφάλι μου και ανεβαίνω τρέχοντας στο δωμάτιο μου .  Δεν είναι ο πατέρας μου να μου λέει τι να κάνω .

Η πόρτα μου χτυπάει μετά από δύο δευτερόλεπτα αλλά δεν απαντάω . Ανοίγω την ντουλάπα μου και τραβάω το δερμάτινο που αναγράφεται πίσω το σήμα των Angels and Demons και χαμογελάω . Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάω είμαι και εγώ μέλος της συμμορίας .

Back To You [Book 2] Kde žijí příběhy. Začni objevovat