♛PROM 1.

663 66 56
                                    


Shawn POV

"Με ποιον μιλαγες ;" Μου φωνάζει και εγώ ανασηκωνω τους ώμους μου ανηξερος για πιο πράγμα μιλάει .

"σε άκουσα μικρό μπασταρδο μιλά " λέει και με πλησιάζει κάνω ένα βήμα προς το κρεβάτι και πετάω το κινητό από κάτω χωρίς να το καταλάβει . Δεν πρέπει να α το δει μπορεί να θυμώσει και να κάνει κάτι στην ilianna .


"Δεν μίλαγα με κανέναν το κινητό μου το έχεις εσύ και παρακολουθείς τις κλήσεις μου το ξέχασες ; Πώς σκατα γίνεται να μιλησα αφού όλοι οι υπολογιστές χτυπάνε σε κάθε κλήση ;" Τον ρωτάω και χαμογελάει . Με πλησιάζει βγάζει το σακάκι του και το κρεμάει στην πόρτα .

Σηκώνει τα μανίκια του διπλώνοντας τα και ξέρω πολύ καλα τι θα κάνει μετά ....

"SAM !"  Φωνάζει και ο sam μπαίνει μέσα τρέχοντας με κοιτάει και του γνέφω . Αυτός δεν φταίει σε τίποτα με βοηθάει παντού πρέπει να τον ακούει για το δικό του καλό .

"Δέσε τον" τον διατάζει και ο sam  πάει να πιάσει το χέρι μου για να με δέσει αλλά εγώ το τινάζω .

"Είναι απαραίτητο αυτό ; Σου λέω δεν μίλησα με κανέναν δεν υπάρχει καν κινητό εδώ και εσύ πρέπει να με τιμωρήσεις ; "Αντιστέκομαι όπως πάντα αν και είμαι έτοιμος για να περάσω τα ίδια .

Αφήνει  ένα μικρό γελακι και με σπρώχνει και πέφτω πάνω στην καρέκλα πίσω μου . Βάζει το χέρι του στην τσέπη του και βγάζει ένα μικρό μαχαίρι . Αυτό που έχει την υπογραφή του πανω ...


"Δεν την γλιτώνεις για αυτό βούλωσε το " φωνάζει και κάνει νόημα στον Sam  . Πιάνει τα σχοινιά τα δένει στα χέρια και μετα στα πόδια μου ενώ με δένει σκύβει στο αυτί μου ...

"Συγγνώμη " ψιθυρίζει νιώθει τύψεις ενώ δεν θα έπρεπε . Ότι περνάω είναι ψυχασθένεια του peter  δεν είναι κανενός λάθος . Μόνο αυτού το μαλακα.

"Ξεκουμπησου τώρα θελω να μείνω μόνος με τον γιο μου να τα πούμε λιγάκι " χαμογελάει και με κοίτα . Τα δάχτυλα του παίζουν με την λεπίδα του και ξέρω ότι σε λίγο αυτή θα είναι πάνω μου .

Ο sam μου ρίχνει μια τελευταία ματιά και κλείνει την πόρτα . Κάνει δύο βήματα κοντά μου και νιώθω ότι θα πνιγώ από έλλειψη οξυγόνου . Θέλω να τον σκοτώσω τόσο πολυ .

"Θες να μετρήσουμε τι ελευθερίες που σου έχω δωσει μέχρι τώρα ; Και δεν έχεις καθόλου
Φιλότιμο ; .... Πρώτων σε αφήνω να βγαίνεις ενώ ξέρω ότι μπορεί να σε δει ο οποίοσδηποτε και να καταστραφούν τα πάντα , σου δίνω το κινητό σου όταν βγαίνει ,  σε αφήνω να πηγαίνεις ποτέ θες με την Tanya κάτι που δεν κάνεις έχεις ένα σωρό υπολογιστές γύρω σου που μπορείς να την παρακολουθείς , πας σχολείο  είσαι εξαιρετικά ελεύθερος ο cameron δεν ήταν έτσι " λέει κάνοντας κύκλους γύρω μου . Ο cam .... Δεν έμαθα ποτέ τι του έκανε...


Back To You [Book 2] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz