♕Σαν Να μην υπήρξα ποτε

662 67 28
                                    

Αρχικά αφήνω αυτό εδώ γτ έχω μείνει άφωνη από τότε που βγήκε το περίμενα σχεδόν 4 χρόνια .

Πάμε στην ιστορία ....

"Θα μου πει κάποιος τι στο καλό γίνεται ή θα κοιτιομαστε πολύ ακόμα ; Τι έγινε με τον shawn ας μιλήσει κάποιος " φωνάζω και ο Max κοιταει τον Alec και αυτός σηκώνεται , με κοιτάζει και μου χαμογελαει λυπημενα .

"Σταματαμε τις έρευνες έχουμε αλλά προβλήματα να λύσουμε συγγνώμη ilianna αλλά είναι μάταιο είναι σαν να μην υπήρξε ποτέ , δεν μας έχει ξανά συμβεί αυτό. Συγγνώμη . Ξέχασε το και κάνε την οικογένεια σου .  " μου λέει και με αγκαλιάζει . Εγώ του γνέφω απλά .

Δεν θα στεναχωρηθω δεν υπάρχει  λόγος  πλέον υποτίθεται ότι θέλω να προχωρήσω την ζωή μου . Τώρα  είμαι σίγουρη ότι δεν θα γυρίσει και για να είναι σαν εξαφανισμένος πάει να πει ότι το ηθελε και έφυγε . Με άφησε και εγώ θα τον ξεχάσω για πάντα . Τι διάολο λέω ;

" Ξανθούλα έχεις εμας " λέει η lexi  και όλοι μου  χαμογελούν . Γυρνάω τους χαμογελάω και ξαφνικά νιώθω ότι ζαλίζομαι το χέρι μου πιάνει σφιχτά τον Alec  .

"Είσαι καλά ;" Μου λέει και μετά όλα μαυρίζουν .

Δυο ωρες πριν ...

Ethan's POV

Όλοι είμαστε κάτω στους καναπέδες απλωμενοι εκτός από τον alec και τον jace που ψάχνουν κάποιον τρόπο επικοινωνίας τον shawn είχε γίνει μια κλήση προς το κινητό της iliannα  με απόκρυψη και τώρα ψάχνουν τον αριθμο μπορεί να είναι αυτός .

Πρεπει να τον βρούμε γαμωτο η Ilianna δεν θα αντέξει άλλο και εγω θέλω να αντέξει δεν της αξίζει τίποτα από όλα αυτά ... Ούτε καν να βρίσκεται στην συμμορία .

"Klaus είχαμε σύγκρουση των Dot με HGC χαμουλης έγινε πάλι " λέει χαρούμενα η lexi  και χτυπάει παλαμάκια ενθουσιασμενη . Τρελαίνεται για καβγάδες άλλων συμμοριών αυτή η κοπέλα .

"Γιατί πλακωθωκα πάλι ; Πηδηχτηκε η Jade με κάποιον από τους Dot και τα πήρε ο Louis ; Ή πήγαν στο ίδιο μέρος για φαγητό πάλι και δεν άντεξαν να πλακωθω και να κάνουν ένα μαγαζι κωλος  ;" λέει ο klaus  καροιδευοντας και όλοι γελάνε.

"Τους έκαψαν το κρυσφήγετο " λέει και όλοι σταματούν να γελάνε εκτός από αυτή που συνειδητοποίησε αργότερα τι πάει να πει αυτό . Πρώτα έκαψαν τους Heaven μετά τους Dot κάτι μου λέει ότι οι επόμενοι είμαστε εμείς .

Ο Max παίρνει μια έκφραση κατσουφιασμενη και βάζει το χέρι του στην πλάτη της lex  . Κοιτάει απέναντι τον τοίχο και δείχνει να το σκέφτεται .

Back To You [Book 2] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora