Τελικά όλοι έχουμε ένα αίσιο τελείως τουλάχιστον όλοι όσοι το αξιζαμε .
Ο Cameron και η isabella μετά από τόσα χρόνια είναι ακόμα μαζί και έχουν έναν γιο όμοια με τον δικό μου , τον Daniel μοιαζει τόσο πολύ στον Cameron . Η Isabell δεν κατάφερε να σπουδάσει αλλά ο Cameron δουλεύει ως διευθυντής στην εταιρεία του Shawn . Ευτυχώς για την Izzy ο Cameron έβαλε την μαμά του να την πάρει από το οικοτροφείο δύο χρόνια νωρίτερα . Τα πράγματα ήταν δύσκολα εκεί .
O Max και η lexi σε αυτή την φάση της ζωής του είναι πάλι χωρισμένοι αλλά πιστεύω ότι δεν θα αντέξουν πάλι πάνω από μια εβδομάδα . Είναι τόσο πεισματάρηδες που το θέμα οικογένεια μία τους πάει στραβά και μια τέλεια . Έχουν δύο παιδιά τον Damon ένα πανέμορφο αγόρι με μπλε μάτια και είναι ένα χρόνο μικροτερος από τον Harry μου και την Astrid που είναι λίγων μηνών μόνο . Εχουν ανοίξει ένα μαγαζί με ρούχα κάτι που δεν τους ταιριάζει άμα σκεφτείς ότι ήταν αρχηγοί συμμορίας αλλά τους αρέσει να ζουν ήσυχα .
Ο Alex.. ο Alex τελικά βρήκε και αυτός τον έρωτα της ζωής του μια κοπέλα από την Νέα Υόρκη η οποία ηρθε εδώ και έμεινε και έχουν έναν γιο 16 χρωνων όμοια με την κόρη μου .
Ο Ethan έχει γιο τον Eric με μια κοπέλα από το γραφείο του Shawn αλλά δυστυχώς χώρισαν εδώ και δύο χρόνια και ο Eric είναι πολύ θυμωμένος μαζί τους επειδή θεωρεί ότι οι γονείς του χώρισαν από βλακεία . Και εγώ το πιστεύω . Πλέον έχει δική του εταιρεία και πάει αρκετά καλά .
O jack και η Christi έκαναν μια κόρη έναν χρόνο μετά αφού εγώ έκανα τον Harry η οποία δυστυχώς τα έχει με τον γιο μου κάτι που δεν εγκρίνω γιατί είναι κακομαθημένη αλλά εγώ και η Chris πλέον τα έχουμε βρει δεν έχουμε θέμα μιλάμε όχι ως κολλητές όπως παλιά όμως . Η chris έγινε μοντέλο και ο Jack έχει αντιπροσωπεία αυτοκινήτων .
Και τέλος εγώ και ο Shawn ...
Ο Shawn είναι πρόεδρος της εταιρείας του θείου του και δίπλα του έχει βάλει τον Cameron εγώ άφησα τον χώρο και άνοιξα εκδοτικό οίκο αφού κατάφερα να σπουδάσω με τα χίλια ζόρια λόγο των μωρών μου . Τώρα έχουμε μετακομίσει αν και δεν θέλαμε δεν χωραγαμε πια στο ίδιο σπίτι . Το οποία εννοείται κρατήσαμε και πηγαίνουμε μόνοι μας με τον Shawn .
O Shawn ...
Μετά από τόσα χρόνια μαζί του έμαθα πλέον τι θα πει άπειρο , το ζω αυτή την στιγμή , άπειρη αγαπη , άπειρες αγκαλιές , άπειρα φιλιά , άπειρη τσακωμοί , άπειρες ματιές , άπειρα χαμόγελα , άπειρα μαζί . Τι και αν πέρασα τα πάνδεινα για να τον έχω και να με έχει , τι και αν κόντεψα να σκοτωθώ είμαι δίπλα του τώρα βρίσκομαι ξαπλωμένη στο ίδιο κρεβάτι με αυτόν στην αγκαλιά του και στα δίπλα δωμάτια κοιμούνται τα παιδιά μας .
Χάσαμε τις οικογένειες μας αλλά δημιουργήσαμε μια καινούργια δική μας οικογένεια . Από την πρώτη μέρα που άρχισαν όλα , που έπεσε πάνω μου στο σχολείο και την μέρα που του αντιμιλησα στο σαλόνι μέχρι την μέρα που έφυγε και νόμιζα ότι με άφησε ήξερα ότι αυτός θα είναι πάντα για εμένα ακόμα και αν δεν γύριζε τότε ποτέ . Μετά από τόσα χρόνια μαζί του ξέρω ότι θα συνεχίσω να τον αγαπάω γιατί εκείνο το βράδυ ίσως να άκουσα όσα είπε μπορεί να κοιμόμουν αλλά τα ένιωσα ήξερα ότι με αγαπάει ακόμα και όταν φίλησε εκείνη την κοπέλα στο μπαρ τι βράδυ που χτύπησε τον Alex , ήξερα ότι με αγαπάει όταν όταν θύμωσε και έφυγε από το σπίτι πριν δύο χρόνια για ένα ολόκληρο βράδυ χωρίς να σηκώνει το τηλέφωνο του γιατί πάντα γυρναγε σε εμένα πάντα στο μυαλό του είμαι εγώ και στο δικό μου αυτος .
Μπορεί να έχασα την μητέρα μου αλλά αυτή με έστειλε στον Shawn με έστειλε να βρω το δικό μου νέο σπίτι . Γιατί σπίτι δν είναι το αναθεματησμενο οικοδόμημα που ζούμε αλλά η αγκαλιά του και η αγκαλιά των παιδιών μας ."Άπειρα ;" Με ρωτάει και εγώ τον χαμογελάω και τον αγκαλιάζω κοιτάζοντας τον μέσα στο σκοτάδι του δωματίου .
"άπειρα " του απαντάω και φιλάει τα χείλη μου πεταχτά . Τα δάχτυλα του χαϊδεύουν για λίγο την μέση μου και μετά τα χέρια του τυλίγονται γύρω της και με κολλάνε πάνω στον κορμό του .
ESTÁS LEYENDO
Back To You [Book 2]
Fanfic"είστε συγγενείς ; " Με ρωτάει η γιατρός και σηκώνομαι ορθιος τρέμοντας . "Είμαι το αγόρι της " της απαντάω και αυτή μου χαμογελάει κοιτάω που αλλάζει τις σελίδες στο ντοσιέ της . Γαμωτο άντε κοπέλα μου πες μου μου έχουν κοπεί τα πόδια . "Θα μου πε...