♕ Οικογενειακό συμβούλιο

947 82 98
                                    

+35 σχόλια ❤️

"Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα να παρεις το δωμάτιο του shawn ;" Με ρωτάει ο Jace χαμογελώντας και εγω γνέφω αρνητικά και του ανταποδίδω το χαμόγελο .

"Δεν υποτίθεται ότι εδώ είναι φοιτητική αντρική κοινότητα  ;" τον ρωτάω και αυτός αφήνει ένα γελακι και με προσπερνάει πλησιάζοντας μια μεγάλη πόρτα .

"Είναι Κοινότητα η μία της πλευρά στην άλλη μένουμε εμείς και όταν έρχεται ο έλεγχος του πανεπιστημίου κλειδώνουμε αυτή την πόρτα άλλωστε δεν έρχεται κανεις εδώ πίσω " ανοίγει την τεράστια πόρτα και ένα διάδρομος που καταλήγει σε σκάλες απλώνεται μπροστά μου .

Πολλές πόρτας είναι κατά μήκος του και η σκάλα οδηγεί προς τα κάτω .

"Λοιπόν είναι η πρώτη πόρτα πριν την σκάλα πήγαινε βολεψου και κατέβα στο υπόγειο εκεί θα είμαι θα σε περιμένω " μου λέει και εγώ γνέφω γρήγορα και περπατάω προς το 'δωματιο μου'.

"Ααα και φορά φορμες " φωνάζει και πίσω μου .

"Εντάξει " απαντάω ,  πιανω με το χερι μου χερούλι της πόρτας και κλείνω τα μάτια μου περνωντας μια βαθιά ανάσα .

Ανοίγω την πόρτα και το βλέμμα μου πέφτει κατευθείαν σε αυτόν , στέκεται πλάτη σε εμένα μπροστά από το παράθυρο κοιτώντας έξω .

Όταν ακούει την πόρτα γυρνάει απότομα και τα μάτια του συναντούν τα δικά μου .

"Ilianna ;" Αποκρίνεται και ανοιγοκλείνει τα μάτια του σαν να μην πιστεύει ότι με έχει μπροστά του .

Τρέχω προς τα πάνω του και τον αγκαλιάζω . Το άρωμα του εισχωρεί στα ρουθούνια μου άφθονο και νομίζω πως θα λιποθυμήσω .

Χριστέ μου νομιζα ότι  δεν θα τον ξανά έβλεπα .

Κουνάω το κεφάλι μου και ανοίγω τα μάτια μου  , εννοείται πως δεν έγινε όλο αυτό και απλα το  σκέφτηκα , δεν τον είδα , δεν είναι μέσα στο δωμάτιο , δεν έχω ανοίξει καν την πόρτα .

Ανοίγω την πόρτα και αντικρίζω μαύρο . Είναι όλο μαύρο , μαύρο κρεβάτι , μαύρα σεντόνια , μαύρες κουρτίνες μαύροι τοίχοι μόνο τα μαξιλάρια και η βιβλιοθήκη είναι λευκα .

Κλείνω την πόρτα πίσω μου και πλησιάζω το κρεβάτι και κάθομαι κοιτώντας γύρω μου .

Όλο το δωμάτιο μυρίζει αυτός και είναι αυτός  .

Ακούμπησα το κεφάλι μου στο μαξιλάρι και πέρασα το χέρι μου από κάτω του για να το σηκώσω . Ένιωσα κάτι βαρη μέσα του μια το γύρισα ανάποδα .

Back To You [Book 2] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora