♕Βοήθεια.

772 55 33
                                    

Shawn's POV

Εδώ και δύο μέρες είναι εξαφανισμένη δεν μπορώ να την βρω πουθενά έχω ψάξει παντού πήγα μέχρι και στον Nolan και σίγουρα ούτε αυτός ξέρει την ψάχνει και αυτήν και τον Harry και αυτός επίσης .

"Η ζωή είναι μεγάλη πουτανα τελικά " λέω και σβήνω το τσιγάρο μου στο τασάκι μπροστά μου .

Δεν ξέρω γαμωτο τι άλλο να κάνω είναι που μου λείπει τόσο είναι που τα έκανα όλα σκατα και δεν μπορώ να σκεφτώ καν που μπορεί να είναι . Αλήθεια δεν ξέρω γιατί η ζωή μου με μισεί τόσο .

Το κινητό μου χτυπάει και ανασηκώνομαι ελάχιστα από την καρέκλα της βεράντας για να το βγάλω από την τσέπη . Ανοίγω την οθόνη και βλέπω την ειδοποίηση για ένα νέο μήνυμα .

Το ανοιγω ελπίζοντας να είναι το δικός της μήνυμα και τελικά επιβεβαιωνομαι . Τα μάτια μου ανοίγουν ορθανοιχτα και τα χέρι μου αρχίζουν να τρέμουν

Από: babe❤️

Shawn έκανα λάθος συνάντησε με σε μια ώρα στο δωμάτιο μου στην κοινότητα . Σε αγαπάω .

Tι στο καλό πως γίνεται να άλλαξε τόσο γρήγορα γνώμη . Είναι τόσο περίεργο μήνυμα αλλά γαμωτο γαμωτο τι κάθομαι και το σκέφτομαι . Το μετάνιωσε απλά και γύρισε . Τι πιο λογικό

Σηκώνομαι ορθιος και μπαίνω στο σπίτι κλειδώνω την μπαλκονόπορτα ανοίγω πάλι το κινητό και περνώ τηλέφωνο τον cameron .

"Παρακαλώ " η Isabella απαντάει και εγώ με γρήγορες κινήσεις φοράω πάλι την μπλούζα μου .

"Izzy μπορώ να μιλήσω με τον cameron ; " Την ρωτάω και την ακούω να χασμουριεται .

"Shawn ; Ξέρεις τι ώρα είναι παιδάκι μου ; 2 το πρωί κοιμόμαστε " γκρινιάζει και ο cameron ακούγεται να μουρμουριζει από την άλλη γραμμή .

"Είναι σοβαρό δώσε τον μου" παίρνω το μπουφάν μου και τα κλειδιά μου από την τραπεζαρία και στέκομαι πίσω από την πόρτα .

"Tι έγινε ρε ;" Με ρωτάει και εγώ ανοίγω την πόρτα κατεβαίνω τρέχοντας τα σκαλιά της πολυκατοικίας .

"Η ilianna μου έστειλε μήνυμα να την συναντήσω στο δωμάτιο της στην κοινότητα . Ντύσου περνάω να σε πάρω "

End Shawn's POV

"Harry δεν γίνεται να μην είναι πουθενά το κινητό μου το είχα πάνω στο κάθισμα το θυμάμαι " του λέω ψαχουλευοντας κάτω από τα καθίσματα του αυτοκινήτου του . Θυμάμαι πολύ καλά ότι το άφησα εδώ μέχρι να κλείσουμε δωμάτιο στο Motel .

Back To You [Book 2] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz