+30 σχόλια ♡"Συγγνώμη αλλα δεν θεωρείται προσωπικό δεδομένο το σχολειο στο οποίο έκανε μεταγραφή κύριε "λέω έχοντας αρχίσει να νευριάζω . Δεν γίνεται εδώ και ένα τέταρτο να μου λέει την μια δεν ξέρω σε ποιο σχολείο εκανε μεταγραφή και την άλλη πως θεωρείται προσωπικό δεδομένο και ότι δεν μπορεί να μου πει .
Κάτι πάει λάθος .
"Συγγνώμη Δεσποίνης styles αλλά δεν μπορώ να σας πω δεν επιτρέπεται και τώρα θα σας παρακαλούσα να πάτε στην τάξη σας " λέει και σηκώνεται από την δερμάτινη καρέκλα του και στηρίζει το ενα χερι του στο γραφείο του και το άλλο μου δείχνει την πόρτα .
Μαλακά ! Θέλεις να διευθύνεις και σχολείο ηλίθιε , άχρηστε.
Βγαίνω έξω κοπανοντας την πόρτα και τρέχω στο πίσω προαύλιο που με περιμένει ο cameron με την isabella .
Το μόνο καλό αυτον τον εάν μήνα που πέρασε είναι ότι ο Cameron είναι ερωτευμένος όσο δεν πάει.
Τους βλέπω στην πίσω είσοδο να με περιμένουν αγκαλιά . Ζηλεύω που δεν μπορώ και εγώ με τον shawn να είμαι έτσι . Ένα μήνα τώρα κλαίω , σκέφτομαι και τον ψάχνω και δεν πρόκειται να σταματήσω μέχρι να τον βρω και να τον βρίσω .
Μάλλον πρώτα θα μπω στην αγκαλιά του θα εισπνεύσω το άρωμα του και θα του πω πόσο τον αγαπάω και μετά θα τον χτυπήσω .
"Τίποτα ;" Λέει ο cam με το που με αντικρίζει και εγώ στέκομαι απέναντι του και κατεβάζω απογοητευμένη το κεφάλι μου .
"Τίποτα απολύτως λέει ότι είναι προσωπικά δεδομένα και δεν μπορεί να μας πει να πάει στο διάολο λέω εγώ " λέω εξοργισμένη και κλοτσαω μια πέτρα .
"Μέχρι τώρα έχουμε πάει στην αστυνομία που απλά έβγαλε ένταλμα και στον διευθυντή που αλλού μπορούμε να ρωτήσουμε ;" Ρωτάει η izzy και εγώ ανασηκώνω τους ώμους μου .
"Πουθενα σήμερα θα πάω σπίτι " μουρμουριζω και αρχίζω να σκαρφαλώνω τα κάγκελα .
"Ili!" Φωνάζει ο cam και γυρνάω και τον κοιτάω στιγμιαία .
"Πρόσεχε " λέει και του γνέφω θετικά .
Πρόσεχε , πρόσεχε , πρόσεχε τι είμαι κάνα 5χρονο ; . Βγαίνω από το σχολείο και αρχίζω να περπατάω προς το σπίτι αλλά η κόρνα ενός αυτοκινήτου με σταματά .
Μπροστά μου σταματάει ένα μαύρα μεγάλο τζιπ σαν αυτό του θείου του shawn . Κατεβάζει το παράθυρο και το πρόσωπο της θείας elizabeth εμφανιζεται .
CZYTASZ
Back To You [Book 2]
Fanfiction"είστε συγγενείς ; " Με ρωτάει η γιατρός και σηκώνομαι ορθιος τρέμοντας . "Είμαι το αγόρι της " της απαντάω και αυτή μου χαμογελάει κοιτάω που αλλάζει τις σελίδες στο ντοσιέ της . Γαμωτο άντε κοπέλα μου πες μου μου έχουν κοπεί τα πόδια . "Θα μου πε...