+50 σχόλια πλιζ"Πρέπει να βγω να πάρω φόρεμα , δεν θα προλάβω να κάνω τίποτα και δεν θα βρω και τίποτα " του λέω αγχομενα στο τηλέφωνο .
"Ηρέμησε παιδάκι μου θα μου πάθεις τίποτα , ο χορός είναι το Σάββατο έχουμε Πέμπτη " λέει ήρεμα και αφήνει ένα γελακι τον άκουσα και τον έκανα και εικόνα . Δεν είναι εδώ να με βοηθήσει είναι στο γυμναστήριο το παιδί φτιάχνει κορμάρα όχι ότι δεν έχει αλλά λέμε τώρα .
"Ακριβώς ! Είναι Πέμπτη έχω δύο μέρες μόνο να βρω κάποιο φόρεμα να μην φαίνεται η κοιλιά μου που έχω γίνει 500 κιλά ενώ όλες οι άλλες στο σχολείο έχουν βρει τα φορέματα τους εδώ και μήνες τώρα και έχουν και σώματα μοντέλων . Και σαν να μην μου λείπουν όλα τα άλλα είμαι και υποψήφια για βασίλισσα θα πεθάνω !" Λέω γρήγορα και βάζω τα παπούτσια μου .
Γιατί eric αγόρι μου με έβαλες υποψήφια ξεφτίλα θα γίνω !
"Μωρό μου !" Φωνάζει και νιώθω το στομάχι μου να δένεται κόμπος και σταματάω ότι κάνω .Δεν με έχει ξανά πει έτσι , νιώθω ότι δεν θα το συνηθίσω ποτέ γαμώτο . Είναι ο Alex του έδωσα αυτή την ευκαιρία αλλά δεν ξέρω εάν θα τον αγαπήσω ποτέ.
"επειδή είμαι στο γυμναστήριο μπορείς να σταματήσεις να κάνεις σαν υστερική σε έχω ανοιχτή ακρόαση και σε ακούνε και τα παιδιά ." Γελάει και εγώ πετάγομαι όρθια θυμωμένη .
"Ελαα ρε Alex ξεφτίλα με έκανες πάλι ! Έλεος !" Του φωνάζω και συνεχίζει να γελάει . Θα τον χτυπήσω .
"Θα βρεις ένα τέλειο φόρεμα , θα είσαι θεά και θα βγεις και βασίλισσα του χορού γιατι είσαι η κοπέλα μου " χαμογελάει και εγώ παίρνω το μπουφάν μου από την κρεμαστρα .
"Μας υποχρεωσες Αlex αγόρι μου" γκρινιάζω και σταματάω μπροστά από την πόρτα.
"Και εγώ σε αγαπάω ." Λεει και ξεροκαταπινω , για πλάκα το είπε είμαι σίγουρη.
"Γεια σου Alex "
"Πρόσεχε μικρό. Γεια " μου λέει και το κλείνει . Θα γίνω βασίλισσα του χορού , θα είμαι πανέμορφη και θα βάλω τα γυαλιά στην Tanya και την Christi που είναι υποψήφιες μαζί μου .
Παίρνω μία βαθιά ανάσα και ανοιγω την πόρτα . Κάνω ένα βήμα αλλά το πόδι μου χτυπάει πάνω σε κάτι , κατεβάζω το βλέμμα μου και αντικρίζω ένα μεγάλο λευκό κουτί . Πώς βρέθηκε αυτό ; . Κοιτάω γύρω μου δεν είναι κανεις .
Πιάνω το κουτί και μπαίνω πάλι μέσα στο σπίτι . Κλείνω την πόρτα με το πόδι μου . Ένα κουτί στην πόρτα μου ; Λες να είναι γεμάτο γλυκα; Μακάρι να είναι γιατί έχω μια λιγουρα άστα να πάνε .
ESTÁS LEYENDO
Back To You [Book 2]
Fanfic"είστε συγγενείς ; " Με ρωτάει η γιατρός και σηκώνομαι ορθιος τρέμοντας . "Είμαι το αγόρι της " της απαντάω και αυτή μου χαμογελάει κοιτάω που αλλάζει τις σελίδες στο ντοσιέ της . Γαμωτο άντε κοπέλα μου πες μου μου έχουν κοπεί τα πόδια . "Θα μου πε...