♕Ξέχασε Τον .

821 77 49
                                    

Shawn POV

"Τα έφτιαξα όλα δεν υπάρχουν αποδείξεις για ότι εκανες " λέει ο sam και γυρνάει με την καρέκλα του γραφείου προς εμένα .

"Γιατί έχεις τέτοια μούτρα ρε ;" Με ρωτάει και ανασηκώνω τους ώμους μου . Η αλήθεια είναι ότι είμαι έτσι γιατί μου λείπει , μου λείπει το χαμόγελο της , μου λείπουν τα μάτια της , μου λείπουν τα πάντα σε αυτή .

"Δώσε μου το τηλέφωνο σου , δεν θελω να την πάρω από εμένα " του λέω και αυτός γνέφει και μου δίνει το κινητό του χωρίς αντίρρηση .

Πληκτρολογω γρήγορα τον αριθμο της και σηκώνομαι όρθιος αγχωμενος . Λες να το σηκώσει ; Και άμα το σηκωσει τι θα της πω ; Δεν μπορώ να της μιλήσω . Τι κάνω ; Πρέπει να το κλεισ-.

"Ναι ;" Ακούω την φωνή της και καταλαβαίνω πως γελάει . Κάποιος είναι μαζί της .

"Ναι ;" Επαναλαμβάνει

"Θα μιλήσεις ;" Ρωτάει και εγώ σηκώνομαι όρθιος βουρκωμενος . Μου λείπει γαμώτο . Μου λείπει πολύ . Θέλω να δω τα μάτια της , το χαμόγελο της .

"Shawn ; Εσύ είσαι ; Για αυτό δεν μιλάς ; " η καρδιά μου σταματάει κατάλαβε ότι είμαι εγώ . Χριστέ μου θέλω τόσο να της απαντήσω .

"Ilianna θα αργήσεις στο σχολείο κουνά τον κωλο σου και κατέβα κάτω !" Φωνάζει κάποιος και είμαι σίγουρος ότι είναι ο alex . Γαμώτο λες να μένει μαζί του τώρα ; Αυτό μου έλειπε . Να τα φτιάξει με αυτόν !

"Άμα είσαι εσύ απαντά στα μηνύματα μου αγάπη μου έστω στείλε μου μια τελεια να δω ότι τα ειδες . Καλημερα σου " λέει και κλείνει το κινητό . Ζωή μου .

Κάθησα πάλι στον καναπέ και έκλεισα τα μάτια μου . Νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά. Την θέλω . Θέλω να γυρίσω σπίτι.

"Θα πάει σχολείο " μου λέει ο sam και εγώ του γνέφω θετικά . Έχει να πατήσει το πόδι της καιρό . Έμπλεξε μαζί μου και έχει σταματήσει μέχρι και το σχολείο .

"Τι λες να πάρεις ένα τηλέφωνο την παρέα σου ;" Με ρωταει κοιτώντας με με νόημα και εγώ του ανταποδίδω ένα μπερδεμένο βλέμμα . Τι να την κάνω ;

"Είσαι βλάκας για να είσαι αδερφός μου το ξέρεις ετσι ;" Λέει χαμογελωντας και εγώ του πετάω ένα μαξιλάρι στα μουτρα . Ο βλάκας που θα πει εμένα βλακα.

Και μόλις κατάλαβα τι εννοεί . Δεν μπορώ να την αφήσω να πάει σχολείο με τον eric και την υπόλοιπη 'παρεα' μου να την κοροϊδεύουν .

Back To You [Book 2] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz