♕ Φεύγω.

664 59 44
                                    

Σηκώνομαι απότομα όρθια πάνω από τον shawn και γυρίζω και τον κοιτάζω . Τα μάτια του έχουν βουρκωσει τα χέρια του σφίγγουν το ένα το άλλο σταυρωτά στο στήθος του .

"Alex συγγνώμη άσε με να σου εξηγήσω " λέω ξεψυχησμενα και γυρνάει και κοιτάει αλλού . Ο shawn σηκώνεται και στέκεται δίπλα μου το χέρι του αγγίζει αργά την μέση μου το βλέμμα του Alex πέφτει στο χέρι του και εγώ αποτραβιέμαι από τον shawn κατευθείαν .

"Shawn πήγαινε κάτω σε παρακαλώ πρέπει να μιλήσω με τον Alex " του λέω και αυτός απλά γνέφει και βγαίνει από το δωμάτιο χωρίς να μου μιλήσει απλά γυρνάει πριν κλείσει την πόρτα πίσω του και με κοιτάζει ξέρω τι εννοεί με αυτό το βλέμμα το είχα ξανά δει τότε που ήθελε να χωρίσω τον Jack αυτό περιμένει τώρα από εμένα .

Η πόρτα κλείνει και εγώ σκουπίζω τα δάκρυα μου παρότι συνεχίζουν να τρέχουν ασταμάτητα . Ο Alex στέκεται εκεί θυμωμένος χωρίς να με κοιτάζει ψυχρός ..

"Alex συγγνώμη αλήθεια " ψιθυρίζω και σκύβω το κεφάλι μου και εγώ κλαίγοντας ξαφνικά γυρίζει και με κοιτάζει και χτυπάει το χέρι του στον τοίχο νευριασμένος .

"Μην τολμήσεις να μου ξανά ζητήσεις συγγνώμη για κάτι που δεν μετανιώνεις " φωνάζει και η φωνή του διαπερνά όλο μου το σώμα σηκώνω το κεφάλι μου ξεροκαταπινω . Τα μάτια του είναι κατακόκκινα και οι φλέβες του πετανε από τα νεύρα του .

"Μα-"πάω να πω αλλά τα μάτια του συναντούν τα δικά μου και η φωνή του με διακόπτει .

"Όχι δεν θέλω να σε ακούσω . Τώρα μιλάω εγώ ! Γαμωτο σου ilianna μου έδωσες μια ευκαιρία , είμασταν τόσους μήνες μαζί τέλεια φαιρομασταν σαν ερωτευμένοι μάλλον εγώ ήμουν ερωτευμένος μόνο εσύ εκεί είσαι κολλημένη με αυτόν που σε παράτησε με ένα μωρό στην κοιλιά που πλήγωσε , που σε πλήγωσε επανηλημενα και ερχόσουν σε εμένα κάθε φορά και εγώ ο ηλίθιος ήμουν εκεί μέχρι να σε παντρευτώ ήθελα  και να μεγαλώσω εγώ το παιδί ενός άλλου " φωνάζει και παίρνει βαθιές ανάσες προσπαθοντας να συγκρατηθεί.

Έχει δίκιο μου τα έδωσε όλα ,δέχτηκε να παντρευτεί μια γυναίκα έγγυος και οχι μόνο το δέχτηκε ήθελε πραγματικά και το ζήτησε ο ίδιος είπε ο ίδιος ότι κάποια μέρα θα το κάνει . Μου στάθηκε όσο κανένας άλλος θα μου στεκόταν σε αυτή την κατάσταση .

"Γύρισε ilianna γύρισε και εσύ και μόνο που τον είδες με άφηνεις " λεει πιο ήρεμα και με κοιτάει δακρυσμένος πρέπει επιτέλους να διαλέξω....

Back To You [Book 2] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz