Episode 2

90 8 0
                                    

💖 Immortal Love 💖 ( Episode 2 )

" 🎼 Sarangeul Haetta.... Uriga Manna...🎼 "

တိတ္​ဆိတ္​​ေန​ေသာညဥ္​့နက္​ကိုလႈပ္​ႏိႈးသြား​ေစခဲ့​ေသာ ringtone သံ​ေၾကာင္​့ ဘုန္​း​ရတုကိုတစ္​​ေယာက္​ႏိုးလာကာ..Phone ကိုင္​လိုက္​​ေလသည္​...

" ခန္​႔စစ္​ရာ ဒီအခ်ိန္​ႀကီးဘာလုပ္​ဖို႔ဆက္​တာလဲကြာ..နာရီလည္​းၾကည္​့ဦး.. ၁နာရီ​ေတာင္​ထိုး​ေနၿပီကို.."

အိပ္​ခ်င္​မူးတူးအသံျဖင္​့..ခန္​႔စစ္​အား ph ထဲမွရန္​႐ွာ​လိုက္​​ေလသည္​..

"................... "

" ​ေဟ့​ေကာင္​ဖုန္​း​ေခၚၿပီး​ေျပာ​ေလကြာ..ဘာမွမ​ေျပာပဲနဲ႔..ဘာလား.မင္​း​ေယာင္​​ေနတာလား..."

" ငါ..ငါ..တစ္​ခုခုကိုျပတ္​ျပတ္​သားသားဆံုးၿဖတ္​ရ​ေတာ့မယ္​.ဘုန္​း.."

"ဘာ..ဘာႀကီး...​ေ​ဟ့​ေကာင္​မင္​းဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနတာလဲ..ငါနားလည္​​ေအာင္​​ေျပာစမ္​းပါကြာ..ဘာ​ေတြျဖစ္​လို႔လဲ.."

တုန္​ရီ​ေန​ေသာခန္​႔စစ္​၏အသံကဘုန္​းရတုကို၏စိုးရိမ္​ပူပန္​မႈကို ​ေရဆူမွတ္​သို႔တရိပ္​ရိပ္​ တက္​လာ​ေစသည္​...

" အကယ္​၍ငါမင္​းနဲ႔မ​ေတြ႔ျဖစ္​​ေတာ့ရင္​ငါ့ကို ​ေမ့မသြားနဲ႔​ေနာ္​ဘုန္​း..ငါမင္​းကိုအျမဲသတိရ​ေနမွာပါ..."

" ခန္​႔စစ္​.မင္​းဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနတာလဲ..စိတ္​​ေအး​ေအးထားၿပီးငါ့ကိုု​ေျပာ..ဟုတ္​ၿပီလား..."

" ငါမနက္​ျဖန္​ ၾသစီျပန္​ျဖစ္​ရင္​ ျပန္​​ေတာ့မွာ..."

" ​ေၾသာ္​...ခန္​႔စစ္​ရယ္​..အရင္​ကလည္​းျပန္​​ေနၾက ျပီးရင္​ျပန္​လာတာပဲဟာကိုကြာ...."

" မဟုတ္​ဘူးဘုန္​း..ငါဒီတစ္​​ေခါက္​ျပန္​ရင္​ ဒီကိုျပန္​လာလို႔ရမွာမဟုတ္​​ေတာ့ဘူး...အကယ္​၍ငါ​့ေရြးခ်ယ္​မႈမွားသြားခဲ့ရင္​ငါ့ကို​ေမ့မသြားနဲ႔​ေနာ္​..ဒါပဲ..ငါ ph ခ်လိုက္​​ေတာ့မယ္​..GN ဘုန္​း..."

ခန္​႔စစ္​တစ္​​ေယာက္​သူ​ေျပာခ်င္​တာ​ေျပာျပ​ီး ph ခ်သြား​ေလသည္​..

" ဟာ.. ခန္​႔စစ္​ hello hello....ဘာလဲကြာ..​ေျပာခ်င္​ရာ​ေတြ​ေျပာၿပီးခ်သြားတယ္​..​ေအး.ခန္​႔စစ္​မင္​း​ေရြးခ်ယ္​မႈမွားရင္​ငါမင္​းကိုတစ္​သက္​လံုးမ​ေခၚ​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​...မင္​းနဲ႔ပဲငါ​ေပါင္​းစရာ႐ွိတာ..မင္​းမ႐ွိရင္​ငါဘယ္​သူနဲ႔​ေပါင္​းရမွာလဲကြ....မင္​းငါ့ကိုမထားခဲ့ဘူးဆိုတာငါယံုတယ္​ခန္​႔စစ္​......တစ္​ခါ​ေလာက္​​ေတာ့ငါ့ကို​ေပ်ာ္​​ေအာင္​လုပ္​​ေပးပါကြာ..​.."

Immortal Love Where stories live. Discover now