Episode 6

59 7 0
                                    

💖 Immortal Love 💖 ( Episode 6 )

" ေအာ္​..ဟိုတစ္​​​ေယာက္​ ငါစာအုပ္​​ေတြမ​ေ၀ႏိုင္​လို႔ လူစံုရင္​​ေ၀​ထားလိုက္​​ေနာ္​..."

ဘုန္​းရတုကိုဘာမွျပန္​မ​ေျပာပဲ ​ေက်ာ​ေပးထြက္​သြား​​ေသာ ထိုက္​​ေအာင္​လင္​းအား ​​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေငးၾကည့္​​ေနမိသည္​...ထိုက္​​ေအာင္​လင္​းစကားတစ္​ခြန္​း​ေၾကာင္​့ ရင္​ခုန္​ၿပီးက်န္​ခဲ့သည္​ဟု​ေျပာျခင္​းကပုိမွန္​မည္​ထင္​...... ခန္​႔စစ္​​ေရာက္​လာကာမွ

" ​ေဟ့​ေကာင္​ ဘုန္​း မတ္​တပ္​ႀကီးရပ္​ၿပီးဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ "

" ဟင္​.. ဘာမွမဟုတ္​ဘူး ​မင္​းက​ေရာဘယ္​​ေရာက္​သြားတာလဲ "

"လာထိုင္​ဒီမွာ ​ေျပာစရာ​ေလး႐ွိလို႔ မ​ေန႔ကငါနဲ႔ canteen မွာက​ေတာက္​ကဆ ျဖစ္​ခဲ့တဲ့​ေကာင္​​ေလးကိုမွတ္​မိလား.."

" မွတ္​မိတယ​္​​​ေလ ဘာျဖစ္​လို႔လဲ "

" ​ေအး မ​ေန႔ကငါတို႔လမ္​းမွာ​ေတြ႔တယ္​ သူ႔မွာထီးမပါဘူး မိုးကလည္​းရြာ​ေန​ေတာ့..."

" ​ေမာင္​မင္​းႀကီးသားက ငါမ​ေန႔ကျပန္​​ေပးလိုက္​တဲ့ထီးကိုသြား​ေပးလိုက္​​ေရာလား "

ခန္​႔စစ္​စကားပင္​မဆံုး​ေသး... ဘုန္​းကပိတ္​​ေျပာလိုက္​​ေလသည္​...

" ​ေအး.... မိုးကလည္​းတိတ္​မယ္​့ပံုမ​ေပၚတာနဲ႔ ​ေပးလိုက္​မိတယ္​ "

" ဘာ... ဘာႀကီး ကိုယ္​နဲ႔မဆိုင္​ရင္​လွည္​့​ေတာင္​မၾကည္​့တဲ့အ​ေကာင္​ကဘာျဖစ္​တယ္​?  ခန္​႔စစ္​ မင္​း ခန္​႔စစ္​ဟုတ္​ပါတယ္​​ေနာ္​... ငါ့သူငယ္​ခ်င္​းခန္​႔စစ္​ပါ​ေနာ္​  အပ​ေတြဘာ​ေတြမ်ားမွီ​ေနလား မွန္​းစမ္​း "

ဘုန္​းတစ္​​ေယာက္​ ခန္​႔စစ္​​ေခါင္​းကိုဆြဲကာ ​ေမး​ေစ့မွကိုင္​ၿပီးဟိုဘက္​လွည္​့လိုက္​ ဒီဘက္​လွည္​့လိုက္​လုပ္​​ေန​ေလသည္​..

" ဘုန္​းရယ္​ မင္​းလုပ္​မွပဲငါက လူမႈ​ေရး​ေခါင္​းပါးတဲ့​ေကာင္​ႀကီးလံုးလံုးကိုျဖစ္​​ေရာပဲ "

" ငါ​ေျပာတာ​ေရာ မွား​ေနလို႔လား "

" အဲ့တာမင္​းကို​ေျပာမလို႔ ငါ့ကိုယ္​ငါလည္​းမသိ​ေတာ့ဘူး မ​ေန႔ကအဲ့​ေစာက္​​က​ေလးနဲ႔စကား​ေျပာၿပီး​ေတာ့ငါ့ဒီဘက္​နားက.အရမ္​း​ေတြခုန္​လာတယ္​ကြာ ၿပီး​ေတာ့.. ၿပီး​ေတာ့..."

Immortal Love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang