Episode 1

191 10 0
                                    

    💖  Immortal Love 💖 ( Episode 1 )

အခ်ိန္​ကား​ေန႔လည္​ ၁၁ နာရီခန္​႔ျဖစ္​​ေသာ္​ျငားလည္​း​ေကာင္​းကင္​တစ္​ခုလံုးမိုးတိမ္​​ေတြအျပည္​့ျဖင္​့ဖံုးလႊမ္​းကာ...မိုးၿခိမ္​းသံမ်ားမွာလည္​းအဆက္​မျပတ္​ထြက္​​ေပၚ​ေနသည္​.လ်ွပ္​တန္​႔တို႔ကလည္​း..စကၠန္​႔ပင္​မျခားလင္​းလက္​​ေနလ်က္​..

မၾကာမီပင္​ပတ္​၀န္​းက်င္​တစ္​ခုလံုးမည္​း​ေမွာင္​ကာသည္​းထန္​လွ​ေသာမိုးစက္​မ်ားသည္​...မိုးသီးမ်ားပမာ သည္​းသည္​းမည္​းမည္​းရြာခ်လိုက္​ပါ​ေတာ့သည္​...သို႔​ေသာ္​ သည္​းထန္​လွ​ေသာမိုးသံမ်ားမွာ..ႀကီးမားလွ​ေသာႏွစ္​ထပ္​တိုက္​အတြင္​း႐ွိ ဆူညံပြက္​ေလာရိုက္​​သံမ်ားႏွင္​့ယွဥ္​လ်ွင္​ပင္​ တိမ္​သြားသ​ေယာင္​ေယာင္​​.....

" မင္​းကိုငါဘယ္​ႏွစ္​ခါ​ေျပာရမလဲ..မင္​းအၾကံ​ေပးလို႔ဒီလုပ္​ငန္​းကိုငါစလုပ္​ခဲ့တာ​ေလ...ခုအ႐ွံုး​ေပၚ​ေတာ့မွ႐ွင္​့​ေၾကာင္​့ဆိုၿပီးလြယ္​လြယ္​​ေျပာလိုက္​လို႔မၿပီးသြားဘူးကြ..မင္​းနားလည္​လား.."

"အခုမွ႐ွင္​အပို​ေတြ​ေျပာမ​ေနနဲ႔..႐ွင္​က​ေရာဘာအလုပ္​ကိုမ်ားမယ္​မယ္​ရရ အၿပီးတိုင္​လုပ္​တတ္​လို႔လဲ..သူမ်ားအၾကံ​ေပးမွထလုပ္​တတ္​တာပဲမဟုတ္​လား..​ေကာင္​းတဲ့အၾကံ​ေပးတယ္​​ေလ..႐ွင္​့ဘာသာအသံုးမက်ပဲျဖစ္​သြားတာ​ေတာ့ကြၽန္​မလည္​းမတတ္​ႏိုင္​ဘူး..."

"​ေအး..ငါကအသံုးမက်ဘူးပဲထားပါဦး.. ဒီအိမ္​ရဲ႕အိမ္​​ေထာင္​ဦးစီးတစ္​​ေယာက္​တာ၀န္​ကို​ေတာ့ငါ​ေက်ပြန္​​ေအာင္​လုပ္​ခဲ့တယ္​ ျမ​ေသြး​ေရာင္​ ...မင္​းကသာ..မင္​းကသာ...အာ..."

ဦးၾကည္​စိုး​ေျပာ​ေျပာဆုိဆုိႏွင္​့ အိမ္​​အတြင္​း႐ွိငါးကန္​အား ​ထိုင္​ခံုျဖင္​့​ေကာက္​​ေပါက္​လိုက္​ရာ.ခလြမ္​း ဟူ​ေသာအသံအက်ယ္​ႀကီးနဲ႔အတူ ကန္အတြင္း​​​ေရႊ​ေရာင္​ငါး​ေလးမ်ားမွာလည္​း ၾကမ္​းခင္​းတြင္​ယက္​ကန္​ယက္​ကန္​ျဖင္​့..လႈပ္​ရြ​ေန​ေတာ့သည္​..

" ႐ွင္​​ေဒါသထြက္​တိုင္​းအိမ္​ကပစၥည္​း​ေတြကိုလိုက္​ဖ်က္​စီးမ​ေနနဲ႔ ဦးၾကည္​စိုး...႐ွင္​့ပိုက္​ဆံနဲ႔၀ယ္​ထားတာ​ေတြတစ္​ျပားမွမပါဘူး.."

Immortal Love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang