Episode 11

83 7 1
                                    

💖 Immortal Love 💖 ( Episode 11 )

" ကိုထိုက္​​ေရ.... "

" ​ေဟာ.. သမီးဘရဏီပါလား လာသမီးအထဲ၀င္​ထိုင္​ သားႀကီး​ေရဒီမွာ သမီး​ေလး​ေရာက္​​ေနတယ္​​...."

" ဗ်ာ.. ဟုတ္​ လာၿပီအ​ေမ​ေရ လာၿပီ "

ထိုက္​​ေအာက္​လင္​းတစ္​​ေယာက္​ အခန္​းထဲမွအ​ေျပးထြက္​လာ​ေလသည္​...

" သမီး​ေရ.. သမီးလူက​ေတာ့မ​ေန႔ အျပင္​ကျပန္​လာၿပီးကတည္​းက တက္​ႂကြ​ေနတာ ဘာ​ေတြျဖစ္​လာလဲ​ေတာ့အန္​တီလည္​းမသိဘူး နည္​းနည္​းပါပါး​ေမးၾကည္​့​​ေပးပါဦး... သားႀကီးအဲ့လို​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ပံုစံမျမင္​ရတာၾကာၿပီ​ေလ...​"

" ဟုတ္​ကဲ့ပါ အန္​တီ​ သမီး​ေမးၾကည္​့လိုက္​ပါ့မယ္​.. "

" ဟာ မမ မ​ေတြ႔တာၾကာ​ေတာ့​ေခ်ာလာပါ့လား.."

" အံံမယ္​ ဂူးဂူး နင္​လည္​း​ေတာ္​​ေတာ္​ထြားလာပါ့လား ခု ၉ တန္​း​ေနာ္​.. စာ​ေတြလိုက္​ႏိုင္​လား.. "

" မဆိုးပါဘူး.... လိုက္ႏိုင္​တယ္​ပဲဆိုပါ​ေတာ့ဗ်ာ.. "

" ငါ့ညီနဲ႔ဘာ​ေတြစကား​ေကာင္​း​ေနတာတုန္​း....လာသြားမယ္​ အခန္​းထဲကို.. "

" နင္​့စကားကဘာႀကီးတုန္​းဟ... "

" တလြဲ​ေတြ​ေလ်ာက္​​ေတြးမ​ေနနဲ႔ စကား​​ေအး​ေဆး​ေျပာလို႔ရ​ေအာင္​သြားမယ္​​ေျပာတာ.. နင္​ဟာ​ေလ.."

" ​​ေအးပါ.. ငါသိပါတယ္​ ကိုကိုကလည္​းသဲကိုဆို ဆူဖို႔​ေလာက္​ပဲ.."

" ​ ​နားထဲကိုသံရည္​ပူ​ေလာင္​းလိုက္​သလိုပဲ... ၾကက္​သီး​ေတာင္​ထတယ္​ဟာ အမ​ေလး.."

" ​ေတြ႔လား အန္​တီ ကုိထိုက္​ကသမီးကိုဆိုအဲ့လိုပဲ.."

ဘရဏီမွာ ထိုက္​​ေအာင္​လင္​းအ​ေမအားမ်က္​ႏွာ​ကိုတမင္​မဲ့ကာ တိုင္​လိုက္​​ေလသည္​...

" သားႀကီး အဲ့လိုမ​ေျပာရဘူး​ေလကြယ္​.. သူမ်ားတကာကို.."

" ဟုတ္​သားပဲ ကိုထိုက္​ကလည္​း မမကိုအဲ့လိုမ​ေျပာပါနဲ႔ ဂူးလည္​းမႀကိဳက္​ဘူး.. "

" ဂူး​ေနာ္​ ဂူး ကိုထိုက္​သိ​ေနတယ္​... ဟင္​း ဟင္​း.. သြားမယ္ထ ဘရဏီမ​ေရ.. ဒီမွာဆို င့ါပဲ၀ိုင္​း​ေလွာ္​​ေနၾကမွာ.."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 22, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Immortal Love Where stories live. Discover now