Main Cast

226 6 1
                                    

💖 Immortal Love 💖 (ထာ၀ရ႐ွင္​သန္​​ေစမယ္​့အခ်စ္​)

သူနဲ႔မ​ေတြ႔ခင္​အခ်ိန္​ထိ...အခ်စ္​ကိုရယူျခင္​းလို႔ပဲထင္​ခဲ့မိတယ္​...ဒါ​ေပမယ္​့.ႏွလံုးသားကအခ်က္​ျပတဲ့တစ္​​ေယာက္​​ေသာသူကို..ရင္​ခုန္​မိသြားတဲ့အခ်ိန္​မွာ ရယူျခင္​းထက္​​..ေပးဆပ္​ခ်စ္​နဲ႔ပဲခ်စ္​ဖို႔ကို ငါကိုယ္​တိုင္​​ေျပာင္​းလဲမွန္​းမသိ​ေျပာင္​းလဲသြားခဲ့တယ္​....

                                              ( ထိုက္​​ေအာင္​လင္​း )

ငါသူ႔ကိုခ်စ္​တယ္​..ဒါ​ေပမယ္​့ငါခ်စ္တဲ႔သ​ူကမိန္​က​ေလးတစ္​​ေယာက္​မဟုတ္​ခဲ့ဘူး.သတိထားမိတဲ့အခ်ိန္​မွာငါ​ေနာက္​ဆုတ္​ဖို႔ႀကိဳးစားၾကည္​့တယ္​ .ဒါ​ေပမယ္​့ အရာရာ​ေနာက္​က်သြားခဲ့ၿပီ..ငါႏွလံုးသား​ေလးကသူမွသူပဲျဖစ္​သြားခဲ့ၿပီ...

                                                    ( ဘုန္​းရတုကို )

မင္​းကိုယ္​မင္​း အထင္​ႀကီးၿပီး တစ္​​ေလာကလံုးမင္​းလုပ္​စာထိုင္​စား​ေနတဲ့႐ုပ္​လို႔​ေတာင္ ​ငါ​ေျပာမိခဲ့တယ္​....အဲ့ဒီ့ ႐ုပ္​က​ေလးနဲ႔ပဲမင္​းင့ကို​ေႂကြ​ေအာင္​​ေႁခြခ်လိမ္​့မယ္​လို႔ငါမထင္​ထားမိဘူး...မင္​းကဘယ္​လိုလူသား​ေလးလဲဆိုတာလည္း​ငါမသိခ်င္​​ေတာ့ဘူး.တစ္​ခုပဲငါမင္​းကိုသိပ္​ခ်စ္​မိသြားၿပီ...

                                                    ( ခန္​႔စစ္​​ေသြး )

အခ်စ္​လား...? ငါ့အတြက္​က​ေတာ့ကစားပြဲတစ္​ခုလိုပဲ.... အႏိုင္​ နဲ႔ အ႐ွံုး တစ္​ခုခု​ေတာ့​ေသခ်ာတယ္​...ဘယ္​​တုန္း​ကမွ​ေတာ့.အ႐ွံုးနဲ႔မရင္​ဆိုင္​ဖူး​ေသးဘူး... တစ္​ခါ​ေလာက္​​ေတာ့႐ွံုးဖူးခ်င္​တယ္​.

                                                   ( ၾကည္​​ေစခန္​႔ )

အ​ရာရာတိုင္​းကိုပံု​ေသတြက္​ထားလို႔မရႏိုင္​ဘူးဆိုတာ ကိုနဲ႔က်မွ
​ေသာ္​ သ​ေဘာ​ေပါက္​ခဲ့ရတယ္​..ဒါ​ေပမယ္​့​.ပိုင္​ဆိုင္​ခြင္​့​႐ွိ​ေသးရင္​​ေတာ့လိုခ်င္​မိ​ေသးတယ္​....

                                                 ( ​ေသာ္​​ေသာ္​ႏိုင္​ )
                                                                       

Immortal Love Where stories live. Discover now