Episode 3

74 9 2
                                    

💖 lmmortal Love 💖 ( Episode 3 )

" ကဲ..ကဲ..ည​ေနက်ရင္​ကားကို​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕မွာပဲရပ္​ထားမယ္​​ေနာ္​..​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕ကိုပဲထြက္​ခဲ့ၾက​ေပါ့.အျပန္​မလိုက္​မယ့္​့သူ႐ွိလား..?"

"......................... "

" Ok ဒါဆို ည​ေနမွျပန္​​ေတြ႔ၾကမယ္​..."

၁နာရီနီးပါး.ferry စီးလာခဲ့​ေသာ္​လည္​းေက်ာင္​း​ေရာက္​လို႔​ေရာက္​မွန္​းပင္​ဘုန္​းမသိခဲ့​ေပ....​ေဘးမွ​သူငယ္​ခ်င္​း​ေကာင္​မ​ေလးက​ေျပာကာမွ....

"ဟဲ့.ဘုန္​း...မဆင္​းဘူးလား​ေက်ာင္​း​ေရာက္​​ေနၿပီ​ေလ.."

" aww ​ေအး..​ေက်ာင္​း​ေတာင္​​ေရာက္​ၿပီလား...ဆင္​းမွာ​ေပါ့..."

" ဘာ​ေတြမ်ားဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​​ေတြး​ေနလို႔​ေက်ာင္​း​ေရာက္​တာ​ေတာင္​မသိရတာလဲ..ဟမ္​..."

" အယ္​..ဘာမွမ​ေတြးပါဘူးဟာ...ငါဆင္​း​ေတာ့မယ္​ bye ည​ေနမွ​ေတြ႔မယ္​​ေနာ္​..."

" ​ေအး..​ေအး..ၾကည္​့သြားဦးလမ္​းမွာ ခလုတ္​တိုက္​​ေနမယ္​.."

ဘုန္းတစ္​ေ​​ယာက္ျ​ပံဳးရံုသာျပံဳးျပလိုက္​ရ​ေသာ္​လည္​းစိတ္​ထဲ​ေတာ့သိပ္​ပါလွသၫ္​မဟုတ္​....​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕သို႔​​ေျခခ်မိသည္​ႏွင္​့..ဟူး ခနဲ သက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​ခ်ကာ.​ေလပူမႈတ္​ထုတ္​လိုက္​​ေလသည္​....

" ဟူး....ဒီ​ေန႔ကစၿပီးငါတစ္​​ေယာက္​တည္​း..​ေက်ာင္​းတက္​​ေက်ာင္​းျပန္​လုပ္​ရ​ေတာ့မွာ​ေပါ့...ခန္​႔စစ္​ရာမင္​းကိုငါလံုး၀ခြင္​့မလႊတ္​ဘူး..မင္​းင့ကိုထားခဲ့တယ္​.."

"ဘယ္​သူကမင္​းကိုထားခဲ့လို႔.ဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​သက္​ျပင္​း​ေတြခ်မ်က္​ႏွာ​ေတြမ​ေကာင္​းျဖစ္​​ေနရတာတုန္​းကြ....​ေဟ...."

တစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေျပာခ်င္​ရာ​ေျပာ​ေန​ေသာဘုန္​းရတုကိုအား​ေက်ာင္​း​ေပါက္​၀တြင္​ကြယ္​၍​ေစာင္​့​ေန​ေသာလူတစ္​​ေယာက္​မွ​​ေမး​ေငါ့လိုက္​​ေလသည္​.....ဘုန္​း အသံလာရာကိုၾကည္​့မိလိုက္​​ေတာ့..

" ဟာ..ခန္​႔စစ္​..မင္​း မင္​းျသစီမျပန္​ဘူးလား ဘာလို႔ဒီ​ေရာက္​​ေနတာလဲ..မင္​း​ေျပာ​ေတာ့ျပန္​သြားၿပီဆို..."

Immortal Love Where stories live. Discover now