Episode 5

66 7 0
                                    

💖 Immortal Love 💖 ( Episode 5 )

" က​ေတာက္​...ဟာကြာ အိမ္​​ေရာက္​​ေတာ့ပါမယ္​ဆိုမွ မိုးကလည္​းနည္​းနည္​း​ေလး​ေတာင္​မ​ေစာင္​့​ေပးႏိုင္​ဘူး က်စ္​..."

​ေက်ာင္​းမွအျပန္​အိမ္​​ေရာက္​ခါနီးမွ မိုးရြာခ်လိုက္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ၾကည္​​ေစခန္​႔တစ္​​ေယာက္​​ေဒါပြ​ကာ မိုးကိုပင္​အျပစ္​တင္​​ေနမိသည္​.

လြယ္​အိတ္​​ေလး​ေခါင္​း​ေပၚတင္​ကာ မိုး​ေရထဲတြင္​​ေျပး​ေန​ေသာ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​အားခန္​႔စစ္​​ေတြ႔လိုက္​​သည္​...ခန္​႔စစ္​လည္​း အိမ္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေနၿပီမို႔ ဘုန္​း​ျပန္​ေပးလိုက္​​ေသာထီး​ေလးကိုကိုင္​ကာ ရပ္​ၾကည္​့ရင္​း.....​ေသခ်ာၾကည္​့မိ​ေတာ့မွ.

~ ဟာ..ဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​းမွာငါ့ကို​ေျပာသြားတဲ့​​ေကာင္​ပါလား..ၾကည္​့ရတာထီးမပါလို႔ထင္​တယ္​​..~

(A.N; ခု fic ထဲမွာပါတဲ့ လိႈင္​းတြန္​႔​ [ ~ ] ေလး​ေတြနဲ႔ ဒိုင္​ယာ​ေလာ့ခ္​​ ​ေလး​ေတြက ဇာတ္​​ေကာင္​​တစ္​​ေယာက္​ျခင္​းစီရဲ႕ စိတ္​က​ေျပာ​ေနတာကို​ေရးထားတာျဖစ္​ပါတယ္​...)

" ဟို​ေကာင္​​ေလး........"

" မိုး​ေရထဲမွာထီးမပါလို႔​ေျပး​ေနရပါတယ္​ဆိုမွဒင္​းကတစ္​​ေမွာင့္​့..ဘယ္​သူလဲငါ့ကို​ေခၚတာ.."

ၾကည္​​ေစခန္​႔​ေျပး​ေနရင္​းႏွင္​့​ေခၚသံၾကား​ေသာ​ေၾကာင္​့​ ေနာက္​လွည့္​့ၾကည္​့မိ​ေလသည္​...ခန္​႔စစ္ကသူ႔ကို​ေစာင္​့​ရန္​ လက္​ျပလိုက္​​သည္​..

~ ဟာ.. canteen မွာ​ေတြ႔တဲ့လူႀကီးပါလား.... ဘယ္​လိုလုပ္​ဒီ​ေရာက္​​ေနတာလဲဟ..~

ၾကည္​​ေစခန္​႔စိတ္​ထဲမွ​ေျပာကာသူ႔ဆီ​အ​ေျပးလာ​ေန​ေသာခန္​႔စစ္​ကိုရပ္​​ေစာင္​့​ေနလိုက္​သည္​....

" ​ေကာင္​​ေလး.. မင္​းထီးမပါဘူးလား "

" ကြၽန္​​ေတာ္​နာမည္​​ေကာင္​​ေလးမဟုတ္​ဘူး..နာမည္​႐ွိတယ္​ နာမည္​​ေခၚဗ်..."

~ ဟာ.ဒီ​ေကာင္​ဘယ္​လို​ေကာင္​လဲဟ ​ေကာင္​း​ေကာင္​း​ေမးတာကို​ေကာင္​း​ေကာင္​းမ​ေျဖဘူး.. လခြမ္​းထဲမွ ကူညီခ်င္​စိတ္​​ေတာင္​​ေပ်ာက္​တယ္​ မ​ေအ​ေဘး​ေလး..~

Immortal Love Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ