Episode 4

80 7 0
                                    

💖 Immortal Love 💖 ( Episode 4 )

"​ေဟ့...မင္​းဒါဘာလုပ္​တာလဲ... သူမ်ားတကာစား​ေနတာကိုဆြဲယူသြားရ​ေအာင္​မင္​းမွာ လူ႔က်င္​့၀တ္​ယဥ္​​ေက်းမႈဆိုတာမ႐ွိဘူးလား..ဟမ္​.."

ခန္​႔စစ္​​ေျပာလိုက္​​ေသာ္​ျငားလည္​း​ေကာင္​​ေလးမွာခ်က္​ခ်င္​းမတံု႔ျပန္​ေပ...ၿပီးမွ ခႏၶာကိုယ္​ကို ခန္​႔စစ္​ဘက္​ျပန္​လွည္​့ကာ..

"စား​ေနတယ္​လို႔​ေျပာရ​ေအာင္​ပန္​းကန္​ထဲကဟာ​ေတြကိုထိရ​ေသးတာမွမဟုတ္​တာ...ၿပီး​ေတာ့ဒီဆိုင္​ကိုကြၽန္​​ေတာ္​အရင္​​ေရာက္​တာ..ၿပီး​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​အရင္​မွာတာ ဆို​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​အရင္​ယူသင္​့တာမဆန္​းပါဘူး...မဟုတ္​ဘူးလားဗ်..."

​ေကာင္​​ေလးက​ေျပာဆိုကာ ဘုန္​းရတုကိုဘက္​မ်က္​စျပဴၿပီးသူ႔စကားကို​ေထာက္​ခံခိုင္​းသည္​့ပံုစံျဖင္​့ မ်က္​ခံုးႏွစ္​ခုကိုပင္​့တင္​ကာ​ေမး​ေငါ့လိုက္​သည္​...

" မင္​းဘယ္​လိုလူ႔က်င္​့၀တ္​နားမလည္​တဲ့​ေကာင္​လဲကြ​ေဟ..."

" လူ႔က်င္​့၀တ္​လား....ဟုတ္​ကဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​မသိလို႔သိတဲ့​ေဟာဒီ့ကအကိုႀကီးက​ေျပာျပ​ေပးပါလား..."

ခနဲ႔​ေသာ​ေလသံျဖင္​့​အ​ေျဖ​ေပး​ေသာထို​ေကာင္​​ေလးအားခန္​႔စစ္​့နည္​းနည္​း​ေလးမွမ​ေက်နပ္​...အထူးသျဖင္​့ မ်က္​ႏွာ​ေပးအထား ​ေတြကိုပိုမ​ေက်နပ္​​ေပ....ခန္​႔စစ္​​ေနာက္​ထပ္​စကားႏိုင္​ထိုးရန္​လုပ္​မည္​အျပဳ ....

"​​ေတာ္​ပါ​ေတာ့ခန္​႔စစ္​ရယ္​..canteen မွာလူ​ေတြအမ်ားႀကီးပဲ ​ဟိုမွာေနာက္​တစ္​ပြဲလည္​းလာ​ေနပါၿပီ....ထားလိုက္​ပါ​ေတာ့ကြာ မင္​းကအႀကီးပဲ​ေလ်ာ့​ေပးလိုက္​ဟုတ္​ၿပီလား..."

" ဒါဆိုလည္​းကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုခြင္​့ျပဳပါဦး...ဒီမွာစကားရပ္​​ေျပာ​ေနတာ​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာ​ေနၿပီမို႔လို႔...."

ပန္​းကန္​ကိုင္​ကာ​ေျပာ​ေန​ေသာထို​ေကာင္​​ေလးကိုဘုန္​းရတုကို​ေသခ်ာၾကည္​့မိသည္​...အရပ္​ကသူတို႔​ေလာက္​မ႐ွည္​ေပမယ္​့သူ႔ body သူ႔ပံုစံနဲ႔​ေတာ့အရပ္​ကအတန္​အသင္​့ဟု​ဆိုရ​ေပမည္​....ဆံပင္၀​ဲ​ေလးမ်ားကနဖူးထပ္​တြင္​အုပ္​​ေန​သည္​...​ေျပာရလ်ွင္​ ​​ေက်ာင္းရဲ့​Prince တစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​့မည္​့ပံုပင္​...
ထို​ေကာင္​​ေလးက​ေတာ့သူတို႔ကို​ေျပာၿပီး..ဘုန္​းတို႔၀ိုင္​းမွ​ေက်ာ​ေပးထြက္​သြား​ေလ​ေတာ့သည္​...

Immortal Love Where stories live. Discover now