Episode 7

51 6 1
                                    

💖 Immortal Love 💖 ( Episode 7 )

" ကဲ ကဲ ဒီ​ေန႔ဒီ​ေလာက္​ပဲ အကတိုက္​တာရပ္​လိုက္​​ေတာ့မယ္​ တစ္​ခ်ိဳ႕​ေက်ာင္​းသား​ေတြက pratical ​ခ်ိန္​​ေတြ႐ွိတယ္​​ေျပာတယ္​ ဟုတ္​ၿပီလား..."

ၾကည္​​ေစခန္​႔တို႔ Trainer မွအကတိုက္​​ေန​ေသာၾကည္​​ေစတို႔အားနားခိုင္​းလိုက္​ျခင္​းျဖစ္​သည္​.....

" ​ေဟ့​ေကာင္​ ၾကည္​​ေစ ဒီ​ေန႔pratical နဲ႔ Tuto ခ်ိန္​​ေတြငါတို႔Class မွာပါလား "

Training ၿပီး၍အတန္​းဘက္​​ေလ်ွာက္​လာ​ေသာ ၾကည္​​ေစအား ပုခံုးပုတ္​ကာ​ေမးလိုက္​​ေသာ ၾကည္​​ေစ့သူငယ္​ခ်င္​းရဲရင္​့...

" TimeTable အလြတ္​မရဘူး ​ေနဦးဖုန္​းထဲမွာ႐ွိတယ္​ ၾကည္​့ ၾကည္​့ဦးမယ္​.. ဒီ​ေန႔ ​ေသာၾကာ​ေနာ္​ ?.."

" Omn ဟုတ္​တယ္​.. ပါလား "

" မပါဘူး ရဲရင္​့​ေရ ဒီ​ေန႔ လက္​ခ်ာခ်ိန္​​ေတြခ်ည္​းပဲ ဘာလုပ္​မလို႔လဲ "

" မပါရင္​ငါ့​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔သြား​ေတြ႕မလို႔​ေလ ဟီး ဟီး သြားၿပီ ၾကည္​​ေစ​ေရ သြားၿပီ ငါ့သူငယ္​ခ်င္​း FA ​ေလး​​ေတာ့အတန္​းသြားတက္​လိုက္​ဦး Bye Haha "

" ​ေဘာ​ေကာင္​ FA ​ေပမယ္​့ ႀကိဳက္​တဲ့သူ​ေတ​ေပါ​ေနလို႔ဘယ္​သူ႔​ေရြးရမွန္​းမသိျဖစ္​​ေနတဲ့ FA ကြ "

ၾကည္​​ေစတစ္​​ေယာက္​ထြက္​သြား​ေသာရဲရင္​့အား​ေအာ္​​ေျပာလိုက္​​ေလသည္​... ရဲရင္​့က​ေတာ့ ​ဟုတ္​ပါၿပီဟူ​ေသာသ​ေဘာျဖင္​့ လွည္​့မၾကည္​့ဘဲ လက္​ပဲျပကာထြက္​သြား​ေတာ့သည္​...

" အယ္​့လဲ့ ဒါဆို ​ေစာ္​ၾကည္​ FA ႀကီး​ေပါ့ "

ရဲရင္​့အား​ေအာ္​​ေျပာ​ေနစဥ္​ ၾကည္​​ေစ​ေနာက္​နားရြက္​နားမွ အသံထြက္​​ေပၚလာျခင္​း​ေၾကာင္​့လန္​႔ၿပီး လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေလသည္​....

" အ​မ​ေလးဗ်..... "

" ဟာ ဘာ​လို႔အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​လန္​႔သြားရတာတုန္​း​ေကာင္​​ေလးရ "

~ ဟင္​ မ​ေန႔က ငါ့ကိုထီး​ေပးသြားတဲ့လူႀကီး အဲ့ဒါမွ​ေသာက္​ဂြပဲ ထီးအိမ္​မွာ​ေမ့က်န္​ရစ္​ခဲ့ၿပီ ဘယ္​လိုလုပ္​ရပါ့ ~

Immortal Love Where stories live. Discover now