Episode 8

72 7 0
                                    

💖 Immortal Love 💖 ( Episode 8 )

" ဟဲ့ ၾကည္​​ေစ အဲ့တာဘယ္​သူလဲ "

အခန္​းထဲသို႔​ေရာက္​မဆိုက္​ပင္​ၾကည္​​ေစသူငယ္​ခ်င္​း အင္​ၾကင္​းမွဆီးႀကိဳ၍​ေမးခြန္​းထုတ္​လိုက္​​ေလသည္​....

" ဘာကို ? "

" ဟိုမွာ​ေလ နင္​့ကိုထိုင္​​ေစာင္​့​ေနတဲ့တစ္​​ေယာက္​ "

အင္​ၾကင္​းတစ္​​ေယာက္​အတန္​း​ေ႐ွ႕အုတ္​ခံုဘက္​ကိုလက္​ညႇိဳးထိုး၍​ေမး​ေငါ့လိုက္​သည္​..

" ​Aww သူက Second Year က ကိုခန္​႔စစ္​​ေသြး မ​ေန႔ကသူငွါးလိုက္​တဲ့ထီးငါ​ေမ့က်န္​ခဲ့လို႔ အိမ္​လိုက္​ယူမလို႔တဲ့ ၾကည္​့ရတာငါ့ ferry ပါလိုက္​စီးမယ္​့ပံု​ေပၚတယ္​ "

" ​အတန္​းခ်ိန္​က၂ခ်ိန္​ႀကီးမ်ား​ေတာင္​က်န္​​ေသးတာကို ​ေစာင္​့ရင္​​ေနာက္​၂နာရီ​ေလာက္​​ေစာင္​့ရမွာ အားနာစရာႀကီးကိုနင္​ကလည္​း.."

" အင္​ၾကင္​းမ ဘာလဲသနားလို႔လား သနားရင္​နင္​့အိမ္​​ေခၚသြား​ေလ.."

" အံမယ္​ ဒါ​ေလး​ေျပာမိတာကိုအျဖစ္​သည္​း​ေနတာ မွန္​မွန္​​ေျပာစမ္​းၾကည္​​ေစ နင္​့ဘဲလား "

" နင္​ၾကည္​့​ေနၾက ကား​ေတြထဲကလိုလိုက္​ၿပီး Fantasy ​ေတြျဖစ္​​မ​ေနနဲ႔ေစာင္​အထန္​မ ငါတို႔က ဒီတိုင္​း႐ိုး႐ိုးသားသား​ေတြ "

" ဘာျဖစ္​လဲ ထန္​ထန္​ပဲ ထန္​​ေသာသူအသက္​႐ွည္​၏တဲ့ နားလည္​လား..."

" ရယ္​​ေသာသူအသက္​႐ွည္​၏ပဲၾကားဖူးပါတယ္​ဟာ..."

" လ်ာမ႐ွည္​နဲ႔ ငါကထန္​ဆိုထန္​လိုက္​ ​အစက​ေတာ့႐ိုး႐ိုးသားသား​ေပါ့ ၾကာလာ​ေတာ့ ခိုးခိုးစားလာၾက​ေတာ့မွာ ငါသိ​ေနတယ္​ ငါသိ​ေနတယ္​ ဟင္​း ဟင္​း "

" ​ေတာ္​ၿပီဟာ နင္​နဲ႔စကား​ေျပာလို႔ဘာမွအက်ိဳး႐ွိမွာမဟုတ္​ဘူး ​စာပဲၾကည့္​ေတာ့မယ္​ "

" နင္​ကပဲ​ေျပာရတယ္​႐ွိ​ေသး... ထားပါ​ေတာ့ ထားပါ​ေတာ့ ငါ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေလးလင္​​ေကာင္​းသား​ေကာင္​းရဖို႔အ​ေရး ဒို႔အ​ေရးပဲ​ေနာ္​ ငါစံုစမ္​းၾကည္​့ဦးမယ္​ နင္​့လူႀကီးအ​ေၾကာင္​း.."

Immortal Love Where stories live. Discover now