Episode 9

54 7 0
                                    

💖 Immortal Love 💖 ( Epispde 9 )

" ခန္​႔စစ္​... မင္းမ​ေ​န႔ကဟို​ေကာင္​​ေလးအိမ္​မွာထီးလိုက္​ယူတယ္​မလား...."

" ​ေအး​ေလ.. လိုက္​ယူတယ္​​ေလ ဘာျဖစ္​လို႔လဲ "

" ဒါဆိုသူ႔အိမ္​ကိုသိသြားၿပီ​ေပါ့...."

" ဘုန္​းရယ္​ အိမ္​ကိုလိုက္​ယူပါတယ္​ဆိုမွသိၿပီ​ေပါ့ဟ တံုးလိုက္​စမ္​း​ဆိုတာ​ေလ..."

" Aww အင္​းပါ.. ဟူး ..."

​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​စ​ေန​ေန႔ျဖစ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ ခန္​႔စစ္​ႏွင္​့ဘုန္​းတို႔ ထံုးစံအတိုင္​းလဖက္​ရည္​ဆိုင္​ထိုင္​ကာ.. စကား​ေျပာ​ေနၾက​သည္​.

" ဘုန္​း မင္​းဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ ငါ့ကို​ေျပာစရာ႐ွိတာပြင္​့ပြင္​့လင္​းလင္​း​ေျပာ... "

" ဘာမွ​ေျပာစရာမ႐ွိပါဘူးကြာ... "

" ဘုန္​းရတုကို! မင္​းငါ့ကိုမွမ​ေျပာရင္​ဘယ္​သူ႔ကိုသြား​ေျပာမလဲ ႐ွိတာမွ ဒီသူငယ္​ခ်င္​းႏွစ္​​ေယာက္​ပဲ႐ွိတဲ့ဟာကို.. မ​ေန႔ည​ေနကလည္​းဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနမွန္​းမသိဘူး.. ငါ့ကိုအမွန္​အတိုင္​း​ေျဖစမ္း..."

ခန္​႔စစ္​​ေသြးတစ္​​ေယာက္​မ်က္​ႏွာတည္​ကာ အသံကိုနည္​းနည္​းျမႇင္​့လိုက္​​ေသာ​ေၾကာင္​့​ေဘးဘက္​၀ိုင္​း​ေတြကပါ ကြက္​ၾကည္​့လာ​ေလသည္​....

" ခန္​႔စစ္​ရာ ဘာလုိ႔အဲ့​ေလာက္​​ေအာ္​​ေနရတာလဲ ဒါဇရပ္​မဟုတ္​ဘူးကြ..."

" မ​ေအာ္​​ေစခ်င္​ရင္​ငါ့ကိုအမွန္​အတိုင္​း​ေျဖ.. မင္း​ဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနတာလဲ.."

" ဟို.. ဟို​ေလ.. မင္​းဟို​ေကာင္​​ေလးကိုခ်စ္​တယ္​ဆိုတာ ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​ဘယ္​လိုသိလဲ....ဟို ငါ​ေမးခ်င္​တာကြာ.... "

" ရၿပီ​. ​ေတာ္​​ေတာ့ ငါသ​ေဘာ​ေပါက္​ၿပီ... "

ဘုန္​းရတုကို စကားပင္​ဆံု​း​ေအာင္​မ​ေျပာရ​ေသး​ေပ။....

" ဒီမွာငါ​ေျပာမယ္​ဘုန္​း အခ်စ္​ဆိုတာဦး​ေႏွာက္​ကလာတဲ့အရာမဟုတ္​ဘူး ဒီကလာတာ ဒီရင္​ဘတ္​ရဲ႕ႏွလံုးသားထဲက​ေနလာၿပီးမွ တလႈပ္​လႈပ္​နဲ႔ခုန္​လာတာ.. ငါသူ႔ကိုျမင္​ရင္​ ထိန္​းလို႔မရ​ေအာင္​ရင္​ခုန္​တာမ်ိဴ း... မ်က္​လံုးႏွစ္​လံုးကသူ႔မ်က္​ႏွာ​ေလးဆီကခြာလို႔မရ​ေအာင္​ဆြဲ​ေဆာင္​ထားထာမ်ိဴ း...သူ​ေျပာလိုက္​တဲ့စကားတစ္​လံုးခ်င္​းစီအတြက္​ရင္​ခုန္​တာမ်ိဴ း... အစတုန္​းကငါ ၾကည္​့မရဘူးဆိုတာမင္​းလည္​းသိမွာပါ... ဒါ​ေပမယ္​့ ဘယ္​ကဘယ္​လိုျဖစ္​သြားမွန္​းမသိပဲနဲ႔ ငါသူ႔ကိုခ်စ္​မိသြားတာ.. "

Immortal Love Where stories live. Discover now