Author's Note

270 9 0
                                    

Hello!

ကြၽန္​​ေတာ္​ခု​ေရးမယ္​့ Immortal Love ဆိုတဲ့ Fic ​ေလးက.. ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ပထမဆံုး Fic ​ေလးျဖစ္​ပါတယ္​.... အရင္​ကတည္​းက ​ေရးခ်င္​ခဲ့​ေပမယ္​့ ​ေရးရမွာပ်င္​း​ေနတာရယ္​.. ဇာတ္​လမ္​းဇာတ္​ကြက္​​ေသခ်ာမဖန္​တီးရ​ေသးတာ​ေၾကာင္​့.. ခုမွ စမွာ​ေပါ့​ေနာ္​...

ပထမဆံုး Fic ​ေလးျဖစ္​တဲ့အတြက္​ လိုအပ္​ခ်က္​​ေလး​ေတြက​ေတာ့႐ွိမွာပါ...ဒါ​ေလးကို​ေတာ့ Author အသစ္​တစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​လို႔ နားလည္​​ခြင္​့လႊတ္​​ေပးျကပါလို႔....(နားလည္​​ေပးမယ္​မဟုတ္​လား).😁😁😁 အရင္​က​ေတာ့ ​ေရးဖို႔အစီအစဥ္​မ႐ွိ​ေပမယ္​့ သူငယ္​ခ​်င္​းတစ္​​ေယာက္​က Facebook မွာ​ေရးထားတဲ့ က်ြန္​ေ​တာ့္၀တၳဳတုိ​ေလးကိုဖတ္​ၿပီး wp မွာ​ေရးဖို႔​အၾကံ​ေပးတာ​ေၾကာင္​့..​ေရးျဖစ္​တယ္​ပဲဆိုပါ​ေတာ့...

Immortal Love Fic ​ေလးကို​ေတာ့ လူငယ္ဆန္​ဆန္​နဲ႔ ​ေပါ့​ေပါ့ပါးပါး​ေလးပဲ ​ေရးမွာပါ.. update ကို​ေတာ့ တစ္​ပတ္​ ၂ ပိုင္​း​ေလာက္​တင္​​ေပးမယ္​လို႔​ေတြးထားတယ္​ဲ...သို႔​ေသာ္​လည္​း အခ်ိန္​ရရင္​ရသလို တစ္​ပတ္​ ၃ ပိုင္​း​ေလာက္​လည္​းျဖစ္​ခ်င္​ျဖစ္​သြားႏိုင္​တာပဲ..( စိတ္​ဆိုးသြားၾကၿပီလား..).. episode 1 ကို​ေတာ့ ဒီအပတ္​ ​စ​ေန (သို႔) တနဂၤ​ေႏြ ​ေလာက္​မွာ စတင္​ပါမယ္​.. ​ေနာက္​ပိုင္​းက်ရင္​ update အသစ္​တင္​မယ္​့ ရက္​နဲ႔ အခ်ိန္​အတိအက်​ေတြကို​ေျပာ​ေပးပ့မယ္​...silent readers လုပ္​မယ္​လို႔​ေတြးထားတယ္​ဆိုရင္​​ေတာ့ ၀မ္​းနည္​းမွာပါ​ေနာ္​..ဒါ​ေပမယ္​့..ခင္​ဗ်ား​ေလးတို႔​ေပ်ာ္​တယ္​ဆိုၿပီးတာပါပဲ..ဒီကလူႀကီးကပဲနားလည္​​ေပးရမွာ​ေပါ့​...
(အယ္​့လဲ့..သ​ေဘာထားႀကီးသူႀကီးလို႔ထင္​သြားၿပီ..)

​ေနာက္​ဆံုး​ေျပာခ်င္​တာက​ေတာ့.. readers ​ေလး​ေတြပဲ..​ေ၀ဖန္​အၾကံဳျပဳ​ေပးၾကပါလို႔...​ေတာင္​းဆိုခ်င္​ပါတယ္​..မၾကာခင္ epi 1 နဲ႔အတူျပန္​လာခဲ့မယ္​လို႔......​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​..

Ah-K

Immortal Love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang