Korku ve Huzur

22 4 8
                                    

Kafama silah dayanmıştı. Korkuyla Berkay' a bakıyordum. Derin nefesler alıyordum. Belki 3 dakika sonra alamıyacaktım.

Ben annemi son kez olsun görmek istiyorum yinede. Ne olursa olsun o benim annemdi.

"Noldu Berkay Korkmaz ?! 2 dakika önce öptüğün kıza şuan silah dayamış bulunuyorum! İçin yanıyor değil mi ?! Yanıyor, daha da yanıcak!" Dedi çok kalın sesiyle.

Ses değiştirici kullanıyordu. Ama ben şuan bunu düşünemiyordum! Ben sadece son nefeslerimin olmasından korkuyorum.

Benim daha yaşıyacak hayallerim var. Hayallerimden vazgeçmek istemiyorum.

"Bırak onu ! Senin derdin benimle. Onun hiç bi suçu yok ! Bırak gitsin ! " dedi Berkay

Umrunda olmaz sanıyordum. Ama o şimdi benim için tehlikeyi göze alıyordu.

"Ah bu kıza yazık olucak! Güzelim seninle eğlence bile yaşıyamamıştık !" Dedi iması bile titrememe neden oluyordu.

Berkay sanki titrediğimi fark etmişti. Doğru şuan tirtitriyordum.

"Sakın ona dokunmayacaksın! Aklından dahi geçirme !" Dedi Berkay sinirle

Bir adım attı. Ne yaptığını anlıyamıyordum. Ama ona güveniyordum. Beni kurtaracaktı.

"Bir adım yaklaşıyım deme! Vururum onu ! Gözlerinin önünde ölmesini istemezsin. " dedi iğrenç sesiyle.

Şuan gözlerimin dolduğunu hissettim. Ay ışığı sayesinde etrafı görebiliyordum.

"Sakın korkma. Sadece bana güven. " dedi Berkay yumuşak sesiyle

Şuan konuşma yetimi kaybetmiştim. Tepki dahi veremiyordum. Başıma dayanan silah daha da bastırılıyordu. Ve bu canımı acıtıyordu.

Sonunda gözümden bir yaş düştü.

"Berkay Korkmaz! Kahram mı olmak istiyosun?! Güldürme beni !" Dedi.

Berkay sadece bana bakıyordu.

"Vedalaşmanız bittiyse diğer tarafa yolculuğu gecikmesin bu güzelin !" dedi.

Şuan korkudan bayılabilmem an meselesi olabilirdi.

"Sakın o tetiği çekeyim deme! Korkulu belan olurum !" Dedi Berkay

"Bu kadar korku bu güzel hanıma yeter bence! " dedi ve beni Berkay'a doğru ittirdi.

"Bir dahaki silah ile karşı karşı kalmada görüşmek üzere!" Dedi ve koşa koşa gitti.

Ben ise şuan Berkay' ın kollarındaydım. Beni sıkı sıkı sarmıştı.

Ne zamandır tuttuğum hıçkırıkları serbest bırakmıştım. Kaç dakika öyle kaldığımızı bilmiyordum.

Berkay ellerini yanaklarıma koydu. Sanki yüzümü aklına kazırcasına yüzüme bakıyordu.

"Korkma, artık geçti. Ben yanındayım artık. Sana hiçbir şey olmıyacak. Koruyacağım seni. " dedi yumuşacık sesiyle.

Sanki bu dedikleri kalbime kazınmıştı.

"Emin misin ?" Dedim

"Eminim. " dedi.

Şuan sarılmaya çok ihtiyacım vardı.

Siyahın İçindeki BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin