Sadece

15 4 14
                                    

Sinem sultan istiyor diye katılacaktım o partiye. Yoksa kiminle tanıştıracağının pek önemi yoktu.

Bahçeydi parti. İçerde sadece topuk seslerim vardı. Yavaş yürüyordum. Belki de görmek istemiyordum bahçedeki olucakları.

Kapıdaydım. Kimse beni görmemişti. Görmelerini istemiyordum. Çok güzel yavaş bir şarkı çalıyordu. Dans edenler vardı.

Dans edenlerin orda Berkay ve yanında bir kız da vardı. Onları görmekle içimde bilmediğim bir his oluşmuştu.

Birden Berkay yanındaki kızı öpmüştü. Sanki kalbime hançer saplanmıştı. Gözlerim dolmuştu.

Kendimi fazlalık gibi hissetmiştim hayatında.

Doğru onun bir hayatı vardı ama içinde bana yer yoktu.

Hemen arkamı döndüm ve hızlıca kafeden çıktım. Koşarak arabama bindim.

Radyo çalmaya başlamıştı.

"Bu gece beni dinliyorsanız aşk acısı çekiyorsunuzdur. " dedi radyo.

"Aşk acısı çekmiyorum ben!" Dedim sinirle

"Sol tarafına bir acı saplanır. O an anlarsınız kalbinizin olduğunu. Kalben size sadece diyor. " dedi radyo

Şarkının çalmaya başlamısyla dolan gözlerim taşmıştı.

Hızlı kullanıyorum ama umrumda değildi. Kalbimdeki hançeri çıkarmıyor ya. Deniz kenarına gitmiştim.

İzmir, ah be kalbime hançerde saplıycaktın ha ey İzmir.

"Pelin ağlama nolur" dedim kendi kendime

Şarkı sonunda bitmişti.

"Aşk size kalbinizi ağrıtabilir. " dedi radyo. Hemen kapattım.

Gözyaşımı silip denizi izliyordum.

Düşüncelerimden ayrılmamı sağlayan telefonumun çalmasıydı. Sinan arıyordu. Mecbur açtım.

"Efendim Sinan" dedim sesimin titremesine engellemek istercesine.

"Pelin ya ..... kafede parti mi ne varmış. Benimle gelsene. Lütfen ya sevdiğim kız için. Yalnız olmak istemiyorum. " dedi

"Tamam oraya gidiyorum. 5 dakika içinde orda olurum. Kapıda beklersin beni. " dedim

"Tamam " dedi sadece.

Yine aynı yer. Güçlü duracaktım. Onun karşısında güçlü duracaktım. Zorundaydım. Yapmalıydım.  Hemen oraya sürdüm.

Sinan beni kapıda bekliyordu. Hemen arabadan inip koluna girdim.

"Pelin hanım bugün yine çok güzelsiniz. "Dedi Sinan

"Sinan bey sizde bugün yakışıklılıkta zirve yapmışsınız. " dedim.

Gülerek bahçeye çıktık. Berkay ile gözgöze gelmiştik. O ise yanındaki kadına döndü ve gülümsedi.

Yine kalbime hançer saplandı. Ama pes etmek yoktu.

"Şu Berkay Korkmaz ın yanındaki kız var ya o benim sevdiğim kız. Adı Gizem " dedi Sinan sesi titremişti adeta.

"Hadi tanışmaya gidelim." Dedim.

Yanlarına yürüdük.

"Berkay nasılsın kardeşim ?" Dedi Sinan

Şaşırmıştım. Ne yani tanışıyorlardı ve kardeşim vay be.

"İyiyim kardeşim. " dedi ve bana baktı. Yanındaki kız bana elini uzattı.

Siyahın İçindeki BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin