17. Bölüm

15.4K 977 157
                                    

Gökhan: 

Gökhan: Eve geldim ve canım bir kitap okumak istedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gökhan: Eve geldim ve canım bir kitap okumak istedi. Aklıma bugün bir çocuğun da Harry Potter okuduğu geldi. (04:06)

Gökhan: Yıllar yılı başlayacağım diye aldığım kitabı bugün ancak elime aldım.

Gökhan: Her kitabın iyi veya kötü bir insanın karakterinin oluşumunda büyük bir etkisi olduğunu düşünmüşümdür. 

Gökhan: Biliyor musun, Göktuğ'da çok kitap okurdu ama annemle babamdan sonra hayatla birlikte kitaplarlada arasında ki bağı kopardı.

Gökhan: Belki de bu kadar acımasız biri olmasında etkisi vardır, bilmiyorum.

Gökhan: Neyse,

Gökhan: Bugün birçok kez okuduğunu söyledin. 

Gökhan: Senin kişiliğinde ki kapalı kutuları tek tek açmak istiyorum ve sanırım bununla başlayacağım. 

Gökhan: Bir insanın sevdiği kitabı okursan onun kişiliğinden bir parça görebileceğimize inanıyorum.

Gökhan: Sanırım bu gecenin sonunda senin kişiliğinden bir parça da olsa görebileceğim.

Gökhan: İzinsiz giriyorum toparaklarına ama beni affet, buna ihtiyacım var.

Gökhan: Aslında bu aralar sadece klasik okuyordum ama birisi için küçük bir istisna yapabilirim bence.

Gökhan: Bu sözde beni etkiledi nedense.

Gökhan: Belki öylesine yazılmış bir satırdı, yazılmış fakat unutulmuş... Ama beni çabucak yargılayabilecek, aslında iyi mi kötü mü olduğunu bilmediğim insanlara güvenmemem için uyarıyor gibi hissettim bu satır.

Gökhan: Eğer aklının neye çalıstığını bilmiyorsan bir insanın ona verdiğin sırrıda ne yapacağını asla bilemezsin.

Gökhan: Sakın kimseye güvenme tamam mı?

Gökhan: En azından beyninin nerede saklı olduğunu göremiyorsan, güvenme.

Gökhan: Umarım güzel rüyalar görüyorsundur.

:')

Böğürtlen| texting (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin